MO september 2024, Plaatsen foto's "Beweging".
Onderwerp:
MO september 2024, Plaatsen foto's "Beweging".
Van de winnaar van de maandopdracht van juli 2024, kregen we deze keer geen nieuw thema. De vakantie is daar waarschijnlijk debet aan maar gelukkig heb ik in de loop der jaren al wat mogelijke thema's verzameld. Het thema voor de volgende maand heb ik er zeer kort geleden opgezet naar aanleiding van een draadje op het forum . Ik heb mij laten inspireren door het draadje over enkele foto's die beweging als thema hebben en bedacht dat het interessant zou zijn om jullie visie op dit thema in een foto voor deze maandopdracht te verwerken. Kleine kanttekening; het thema is in het verleden al eens aan de orde geweest en daarom in ieder geval de voorwaarde dat de foto's die deze maand gemaakt gaan worden, anders moeten zijn dan die uit die bewuste maandopdracht.
Voor de maand september 2024 wordt het thema van de maandopdracht dan ook "Beweging”.
Je mag je het thema ruim interpreteren. Ik ben zeer benieuwd hoe jullie mede naar aanleiding van de discussie op het forum het thema 'Beweging' gaan interpreteren en vastleggen. Uiteraard moet de foto weer in de huidige maand, september 2024, gemaakt zijn!
Lees ook nog even het informatiedraadje bij de maandopdracht voordat je een foto plaatst en denk aan het zichtbaar maken van je exif-gegevens. Het liefst via een link onder je foto of door te klikken op de foto. Check alsjeblieft of dat goed is bij het plaatsen van je foto! Het kost soms veel tijd om de exif te vinden om te checken of de foto aan de voorwaarden voldoet!
Je kunt jouw foto tot en met 30 september 2024 inzenden.
Succes en groet, Jos
Hier kan je nalezen hoe je foto's moet plaatsen en vind je wat achtergrondinformatie over de maandopdracht. Daar vind je ook de voorwaarden om mee te kunnen doen.
Klik hier op stemmen om naar de poll van de maandopdracht van de maand augustus 2024 te gaan met het thema "Iets met dier". Breng daar je stem uit op jouw favoriete foto van de maand augustus 2024.
Voor de maand september 2024 wordt het thema van de maandopdracht dan ook "Beweging”.
Je mag je het thema ruim interpreteren. Ik ben zeer benieuwd hoe jullie mede naar aanleiding van de discussie op het forum het thema 'Beweging' gaan interpreteren en vastleggen. Uiteraard moet de foto weer in de huidige maand, september 2024, gemaakt zijn!
Lees ook nog even het informatiedraadje bij de maandopdracht voordat je een foto plaatst en denk aan het zichtbaar maken van je exif-gegevens. Het liefst via een link onder je foto of door te klikken op de foto. Check alsjeblieft of dat goed is bij het plaatsen van je foto! Het kost soms veel tijd om de exif te vinden om te checken of de foto aan de voorwaarden voldoet!
Je kunt jouw foto tot en met 30 september 2024 inzenden.
Succes en groet, Jos
Hier kan je nalezen hoe je foto's moet plaatsen en vind je wat achtergrondinformatie over de maandopdracht. Daar vind je ook de voorwaarden om mee te kunnen doen.
Klik hier op stemmen om naar de poll van de maandopdracht van de maand augustus 2024 te gaan met het thema "Iets met dier". Breng daar je stem uit op jouw favoriete foto van de maand augustus 2024.
Onderwerp:
Re: MO september 2024, Plaatsen foto's "Beweging".
Ik maak geen compo's, maar registreer slechts in 3D.
anaglyphen rood/cyan brilletje gebruiken voor de diepte!
https://flic.kr/g/BbRE2
anaglyphen rood/cyan brilletje gebruiken voor de diepte!
https://flic.kr/g/BbRE2
- wim hoppenbrouwers
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Onderwerp:
Het strand van west Kapelle, genomen met grijsfilter en verloopfilter.
_DSC1340 kopie by Wim Berrevoets, on Flickr
_DSC1340 kopie by Wim Berrevoets, on Flickr
-
- Ervaringsniveau: ***
Onderwerp:
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
Onderwerp:
Nikon Coolpix a1000 Nikon D800, www.erikreijnders.nl
- ErikReijnders
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Onderwerp:
Storm in een glas water:
Ton
Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, 70-300 VR met FTZii, SB700; en medewerker bladredactie
Onderwerp:
Groetjes,
Adriaan
Z6 +Z7II + Z8 + wat glas
Adriaan
Z6 +Z7II + Z8 + wat glas
Onderwerp:
Beweging of niet?
XD7/X700/F70/D70/SB-700/D7000/D7700
Onderwerp:
Bij deze mijn bijdrage van de NCN workshop gisteren bij Uiltopia. Arkelhoef.
De EXIF staat erin.
De EXIF staat erin.
Spul waarmee je foto's maakt...
Onderwerp:
Met vriendelijke groeten,
Wim van der Wind
Mooi spul van Nikon
Wim van der Wind
Mooi spul van Nikon
Onderwerp:
"Het leven draait niet om wachten tot de storm voorbij is, het gaat erom te leren dansen in de regen."-Vivian Greene
-
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer: