Diergaarde Blijdorp 3 Apr. 10:00 (LAATSTE OPROEP)

Plaats hier je oproep als je een foto wandeling organiseert voor de forumleden.

Onderwerp:

Diergaarde Blijdorp 3 Apr. 10:00 (LAATSTE OPROEP)

Berichtdoor Steven » wo mar 28 2012 1:43 am

Mij is opgevallen dat er steeds meer forumleden al dan niet met regelmaat Diergaarde Blijdorp bezoeken.
Wellicht is het leuk om elkaar hier te ontmoeten volgende week.

Ik ben komende dinsdag, 3 April om 10:00 in het restaurant bij de ingang Oceanium om na een bak koffie te gaan fotograferen. Neem een goed humeur en eventueel wat vragen mee om er zo een leuke leerzame dag van te maken. Als we met meerdere zijn dan is er zeker voor elke vraag een passend antwoord.

Via deze weg nodig ik iedereen uit om mee te lopen.
Laat even weten of je mee gaat voor de beeldvorming :-)

Tot dinsdag :wink2:

Ik kan 4 personen via mijn abonnement met korting mee naar binnen nemen. Wie het eerst komt, ............. :wink2:
Laatst gewijzigd door Steven op ma apr 02 2012 3:49 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Steven



Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor Arthur Mol » wo mar 28 2012 4:42 am

Leuk initiatief Steven, helaas kan ik er niet bij zijn, veel plezier en mooie foto's gewenst!
Pana FZ1000, Oly E-M5 II, 12-40, 40-150R, 75-300.

Gebruikersavatar
Arthur Mol

Forumlid
Berichten: 3403


Locatie: R'dam Zuid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor Daniel123 » wo mar 28 2012 9:32 am

Steven, leuk initiatief. Ook ik kan er helaas niet bij zijn. (het zouden zo de woorden van Arthur kunnen zijn :wink: )

Maar waarvoor ik eigenlijk reageer, waarvoor op een doordeweekse dag?
Op een zaterdag of zondag is het voor de meeste makkelijker om hier aan deel te nemen.
Zeker op zo'n korte termijn is het voor een heleboel mensen niet mogelijk om 'verlof' te krijgen/vragen
Het enige nadeel wat ik kan verzinnen is dat, in het weekend, het aantal mensen dat Blijdorp bezoekt een stuk hoger ligt.

In iedergeval wens ik voor diegene die wel kunnen dinsdag veel plezier.
Groetjes Daniel123
Gebruikersavatar
Daniel123

Clublid
Berichten: 698


Locatie: Rotterdam

Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor Steven » wo mar 28 2012 9:51 am

@Arthur en Daniel, Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn

Dat het op een door de weekse dag is heeft idd met het hoge bezoekersaantal te maken in het weekend. Dan struikel je over de kids die het soms vrijwel onmogelijk maken een bijzonder moment vast te leggen. Ik realiseer me dat de oproep ook op een wat korte termijn is maar hoop dat er toch mensen zijn die de ruimte vinden om ook te komen. Het is ook een beetje aftasten hoor en is dan ook niet ondenkbaar dat ik op enig later moment nog een dergelijke oproep doe maar dan wat langer van te voren. Het is leuk te weten dat jullie het in ieder geval leuk zouden vinden als de ruimte in de agenda er is :mrgreen:
Steven



Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor Daniel123 » wo mar 28 2012 10:07 pm

Als het even mogelijk is neem ik er volgende keer vrij voor, het hoeft overigens niet speciaal Blijdorp te wezen wat er op de agenda komt om mee te willen gaan.
Ik weet er nog zat te verzinnen waar ik graag een keer bij wil zijn.

Voorlopig staat het berichtje weer even bovenaan om het onder de aandacht te brengen.
Dus laat even weten wat je van dit initiatief vindt en geef even door als je het leuk vindt om er heen te gaan 8)
Gebruikersavatar
Daniel123

Clublid
Berichten: 698


Locatie: Rotterdam

Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor Daniël » do mar 29 2012 1:04 pm

arg, was graag meegegaan. Het is doordeweeks (werk) en de volgende dag heb ik een tentamen.
Was het nou het weekend daarop (7-8 april) was het wel gelukt (denk ik :? )
Daniël



Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor Roelof » do mar 29 2012 1:37 pm

Als je de woensdag nu uitgekozen had, dan was ik geïnteresseerd geweest, want ik heb nu twee weken vrij en ik wil toch nog wel een foto-uitstapje maken, maar gezien de reistijd en de plannen die ik 's avonds heb, zou ik dinsdagmiddag te vroeg terug moeten gaan.
Dus als jij je plannen een dag uit kunt stellen...
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Gebruikersavatar
Roelof

Clublid
Berichten: 5390


Locatie: Hoogeveen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor EdwinKort » do mar 29 2012 3:27 pm

Ik zet me zelf onder 'misschien'. Zowat een thuiswedstrijd, maar op dit moment houdt griep me nogal bezet :(
Mijn foto-site
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren
EdwinKort

Forumlid
Berichten: 1010


Locatie: Rhoon
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor Steven » do mar 29 2012 3:44 pm

Daniël schreef:arg, was graag meegegaan. Het is doordeweeks (werk) en de volgende dag heb ik een tentamen.
Was het nou het weekend daarop (7-8 april) was het wel gelukt (denk ik :? )


Het weekend, vakantieperiodes en op een woensdag is het echt heel moeilijk fotograferen door het aantal bezoekers, buggy's kinderwagens en vrolijk rondhuppelende dreuzels :-)

Succes met je tentamen en wellicht lukt het in de toekomst eens? Dankjewel voor je reactie.

Roelof schreef:Als je de woensdag nu uitgekozen had, dan was ik geïnteresseerd geweest, want ik heb nu twee weken vrij en ik wil toch nog wel een foto-uitstapje maken, maar gezien de reistijd en de plannen die ik 's avonds heb, zou ik dinsdagmiddag te vroeg terug moeten gaan.
Dus als jij je plannen een dag uit kunt stellen...


Helaas lukt het mij ook niet om komende week nog een andere dag te gaan. De week daarop volgend is het paasvakantie en dan is het zeker een drukte van jewelste. Uiteraard kom ik er ook wel eens in weekenden, woensdagen en vakanties maar dan merk je toch wel dat "de buit" bij thuiskomst minder bijzonder is. Ik hoop dat je later een keer er wel bij kunt zijn. Bedankt voor je reactie :)

EdwinKort schreef:Ik zet me zelf onder 'misschien'. Zowat een thuiswedstrijd, maar op dit moment houdt griep me nogal bezet :(


Staat genoteerd, houd het topic in de gaten en uiteraard beterschap! Het is een naar griepje dat heerst. Bedankt voor je reactie :wink2:
Steven



Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor Nismo » do mar 29 2012 8:23 pm

ik was wel van plan om die week te gaan,helaas gaat de dinsdag voor mij niet lukken.
D610 24-70 F2.8 Fujifilm X-T20 :)
http://www.mroosfotografie.nl
Nismo

Forumlid
Berichten: 271


Locatie: Bleiswijk
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor Bea » do mar 29 2012 9:12 pm

Ik kan helaas ook niet op dinsdag. jammer!
Gebruikersavatar
Bea

Forumlid
Berichten: 799


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor Steven » do mar 29 2012 9:18 pm

Reacties voldoende! Vooralsnog drink ik alleen koffie hahaha, met een croissant, dat dan weer wel... Gewoon omdat het kan :mrgreen: :mrgreen:
Steven



Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor Daniël » do mar 29 2012 9:27 pm

Steven schreef:Reacties voldoende! Vooralsnog drink ik alleen koffie hahaha, met een croissant, dat dan weer wel... Gewoon omdat het kan :mrgreen: :mrgreen:

Precies, je hebt wel gelijk qua weekend en mensen massa. Er is dan niet doorheen te komen.

Geniet jij maar lekker van je bakkie en croissantje :D
Daniël



Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor Daniel123 » vr mar 30 2012 11:16 am

Steven schreef:Reacties voldoende! Vooralsnog drink ik alleen koffie hahaha, met een croissant, dat dan weer wel... Gewoon omdat het kan :mrgreen: :mrgreen:


Misschien moet je je croissant nog delen met EdwinKort :lol: :lol:
Hoop wel voor je dat er nog wat meer aansluiten op zo'n leuk initiatief.
Gebruikersavatar
Daniel123

Clublid
Berichten: 698


Locatie: Rotterdam

Onderwerp:

Re: Diergaarde Blijdorp (Dinsdag 3 April 10:00 uur)

Berichtdoor EdwinKort » vr mar 30 2012 6:37 pm

Daniel123 schreef:
Steven schreef:Reacties voldoende! Vooralsnog drink ik alleen koffie hahaha, met een croissant, dat dan weer wel... Gewoon omdat het kan :mrgreen: :mrgreen:


Misschien moet je je croissant nog delen met EdwinKort :lol: :lol:
Hoop wel voor je dat er nog wat meer aansluiten op zo'n leuk initiatief.


Moet-ie zeker, want ik heb besloten om niet meer ziek te zijn :) Moet nog wel eerst abonnement regelen, want die heb ik nog niet.
Mijn foto-site
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren
EdwinKort

Forumlid
Berichten: 1010


Locatie: Rhoon
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Foto wandelingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten