Avondfotografie Groningen

Plaats hier je oproep als je een foto wandeling organiseert voor de forumleden.

Onderwerp:

Avondfotografie Groningen

Berichtdoor Rijko » do okt 05 2017 9:28 pm

Bij gebrek aan activiteiten in Noord-Nederland is het misschien leuk om met een groepje een avond te gaan fotograferen in Groningen.

Wie heeft zin om mij te vergezellen.

Ik stel voor om op een specifiek gebied te concentreren en niet een wandeling te maken. In aanmerking komen het gebied rond het Euroborg stadion, dan wel het transferium Hoogkerk. Het Euroborg stadion geeft wat meer mogelijkheden en heeft daarom mijn voorkeur, maar het transferium is zeker uitdagend. Ik voeg een paar foto's toe die ik zelf al eerder gemaakt heb. Ik wil zelf beide locaties opnieuw bezoeken omdat ik zelf nieuwe ideeën heb hoe de locaties op de plaat vast te leggen.

Ik stel vrijdag 13 oktober of zaterdag 14 oktober voor als mogelijke data maar sta open voor alternatieven. Dat geldt ook voor alternatieve locaties!


Transferium Hoogkerk

Afbeelding

Afbeelding

Euroborg Stadion gebied

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rijko

Clublid
Berichten: 167


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor Marceld » za okt 07 2017 4:43 pm

Fraaie locaties die zich er goed voor lenen! Ik zou graag meedoen, maar vind het net even te ver rijden vanuit het midden van het land. Desalniettemin veel plezier en ik zie graag de resultaten hier op het forum! :wink:
Nikon D750 • Nikon AF-S 14-24 2.8 • Nikon AF-S 24-70 2.8 • Nikon AF-D 50 1.8 • AF-S 85 1.8G • SB-800 • Gitzo GK2542 met GH3382QD

Urban exploring sinds 2008

Flickr
Gebruikersavatar
Marceld

Forumlid
Berichten: 826


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor Rijko » za okt 07 2017 6:46 pm

Marceld, bedankt voor je interesse. Ik kan me goed voorstellen dat je de afstand naar Groningen te groot vindt.

200+ views en je bent pas de eerste die reageert. Ik denk dat het niet door gaat. Zelf zal ik beslist deze locaties bezoeken in de nabije. Als je foto's wilt zien, hou dan mijn websites in de gaten.
Gebruikersavatar
Rijko

Clublid
Berichten: 167


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor DannySan » za okt 07 2017 6:56 pm

Hoi Rijko,

er gebeurt inderdaad te weinig in het noorden!
Een leuk initiatief dus, helaas kan ik zo lang van te voren nog niets zeggen (mijn werk neemt veel van mijn tijd in beslag); maar later deze week kan ik wellicht duidelijker zijn.
Gebruikersavatar
DannySan

Forumlid
Berichten: 3766


Locatie: Het Noord'n
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor Marceld » za okt 07 2017 10:53 pm

Rijko schreef:Als je foto's wilt zien, hou dan mijn websites in de gaten.

Zal ik zeker doen! Veel plezier en succes!
Nikon D750 • Nikon AF-S 14-24 2.8 • Nikon AF-S 24-70 2.8 • Nikon AF-D 50 1.8 • AF-S 85 1.8G • SB-800 • Gitzo GK2542 met GH3382QD

Urban exploring sinds 2008

Flickr
Gebruikersavatar
Marceld

Forumlid
Berichten: 826


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor Rijko » za okt 07 2017 11:39 pm

DannySan schreef:Hoi Rijko,

er gebeurt inderdaad te weinig in het noorden!
Een leuk initiatief dus, helaas kan ik zo lang van te voren nog niets zeggen (mijn werk neemt veel van mijn tijd in beslag); maar later deze week kan ik wellicht duidelijker zijn.


Hallo DannySan, laat het me maar weten zodra je inzicht hebt of je kunt. De datum is maar een voorstel, als een andere dag (ook evt door de week!) beter uitkomt, vind ik dat prima.
Gebruikersavatar
Rijko

Clublid
Berichten: 167


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor brombeer » wo okt 11 2017 1:44 pm

Hallo Rijko,

Jammer dat ik dit bericht nu pas lees, datum past me deze week niet.
Had anders graag meegegaan naar het euroborg gebied.
Staat nog altijd op mijn lijstje om daar eens te gaan fotograferen.
En inderdaad sinds Debby weg is hebben we volgens mij nog maar 1 activiteit gehad, en dat is te weinig.


Groet brombeer
Nikon Z 6II en een 24-70 4S
Gebruikersavatar
brombeer

Clublid
Berichten: 188


Locatie: Provincie Groningen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor erikboersbroek » wo okt 11 2017 8:03 pm

Hallo Rijko,

Ik kom graag een keer naar Groningen voor (avond)fotografie. Maar de maand oktober komt niet gelegen wegens andere verplichtingen. Wellicht tot een andere keer.

Groet, Erik

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Gebruikersavatar
erikboersbroek

Clublid
Berichten: 133


Locatie: Culemborg
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor Rijko » wo okt 11 2017 9:50 pm

@brombeer, de datum is slechts een voorstel. We kunnen wat mij betreft best een andere keer afspreken.

@Erik, bedankt voor je belangstelling. Er wordt vast nog wel een afspraak voor avondfotografie in Groningen gemaakt. Wellicht dat het dan wel genegen komt.
Gebruikersavatar
Rijko

Clublid
Berichten: 167


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor Rijko » do okt 12 2017 4:01 pm

Ik constateer dat er wel belangstelling is maar dat het moeilijk is om tot een datum te komen. Ik vermoed dat dit in de toekomst niet anders zal zijn. Ik ga daarom vrijdag of zaterdag zelf op pad naar een van deze locaties en hoor het wel als er toch nog iemand mee wil.
Gebruikersavatar
Rijko

Clublid
Berichten: 167


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor Bert vD » vr okt 13 2017 10:19 pm

Groningen is m'n favostad. Maar het was helaas te kort dag om vrij te regelen. Groot gelijk dat je gewoon zelf gaat. Maar ik zal je berichten in de gaten houden om je zo mogelijk in de toekomst fotografisch gezelschap te houden. Fijne fotografieavond gewenst.


Groet Bert
Groet Bert
Gebruikersavatar
Bert vD

Nieuwsbrief Redactie
Berichten: 1464


Locatie: Salland Overijssel
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor Rijko » za okt 14 2017 12:14 am

Bert vD schreef:Groningen is m'n favostad. Maar het was helaas te kort dag om vrij te regelen. Groot gelijk dat je gewoon zelf gaat. Maar ik zal je berichten in de gaten houden om je zo mogelijk in de toekomst fotografisch gezelschap te houden. Fijne fotografieavond gewenst.


Groet Bert


Bert, leuk dat je belangstelling hebt. Ik denk niet dat ik in de toekomst nogmaals met een voorstel kom. Ik heb dit nu een aantal malen gedaan maar tot een gezamenlijke datum komt het maar heel moeizaam, dan wel helemaal niet. Als iemand niet kan dan kan die persoon niet, maar 2 a 3 mensen die zeggen 'goed idee ik ga mee' zijn kennelijk niet voorhanden.

Dan houdt het gewoon op. Ik neem geen initiatieven meer. De regio Noord-Nederland is trekken aan een dood paard.
Gebruikersavatar
Rijko

Clublid
Berichten: 167


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor DannySan » za okt 14 2017 1:54 am

Okay Rijko, dat is ook een insteek/mening natuurlijk; succes met het shooten dan binnenkort!
Gebruikersavatar
DannySan

Forumlid
Berichten: 3766


Locatie: Het Noord'n
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor Rijko » za okt 14 2017 11:03 am

Misschien valt het meer op en is er dan meer belangstelling als de regiocoördinator Noord er een official NCN activiteit van maakt!
Gebruikersavatar
Rijko

Clublid
Berichten: 167


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Avondfotografie Groningen

Berichtdoor Janvis » za okt 14 2017 11:19 am

Ik had heel erg graag mee gewild, feit is alleen dat mijn vriendin en ik eindelijk eens een weekend samen vrij zijn dus ze vond het niet zo tof dat ik mee wou gaan met het uitje... Das helaas het grote nadeel als je beide onregelmatige diensten draait, de weekenden dat je dan een keer samen vrij bent zijn zeer schaars :(
M.v.g. Jan Willem Visser

Flickr
Facebook

Ideeën voor uitjes? Laat het me weten, tips zijn meer dan welkom :-)
Gebruikersavatar
Janvis

Forumlid
Berichten: 1436


Locatie: Bovensmilde
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Foto wandelingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten