Algemeen topic voor vragen en opmerkingen

Alleen de redactie kan locaties plaatsen. Reageren in topics kan wel.
Stuur locaties in per email naar fotolocaties@nikon-club-nederland.nl

Onderwerp:

Re: Algemeen topic voor vragen en opmerkingen

Berichtdoor Snoepjess » do dec 19 2019 9:08 pm

Ronald53 schreef:Wordt het overzicht van fotolocaties op de NCN site nog bijgewerkt, of moeten we voor een compleet overzicht gebruik maken van het forum?
Groet,
Ronald


Hoi Ronald,
Dit overzicht wordt tegelijk met het plaatsen van een nieuwe fotolocatie op het forum bijgewerkt.
Snoepjess

Clublid
Berichten: 167


Locatie: Schiedam
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Algemeen topic voor vragen en opmerkingen

Berichtdoor Ronald53 » do dec 19 2019 10:22 pm

Snoepjess schreef:
Ronald53 schreef:Wordt het overzicht van fotolocaties op de NCN site nog bijgewerkt, of moeten we voor een compleet overzicht gebruik maken van het forum?
Groet,
Ronald


Hoi Ronald,
Dit overzicht wordt tegelijk met het plaatsen van een nieuwe fotolocatie op het forum bijgewerkt.

Dan is dat niet gebeurd met de in juli door mij aangemelde fotolocatie!
Of de zoekfunctie werkt niet goed, de locatie komt in elk geval niet bovendrijven.
Groet,
Ronald
Mijn plek op Flickr.
Ik fotografeer, dus ik ben.
Gebruikersavatar
Ronald53

Clublid
Berichten: 1537


Locatie: Groet
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Algemeen topic voor vragen en opmerkingen

Berichtdoor Snoepjess » vr dec 20 2019 12:07 am

Dan is dat niet gebeurd met de in juli door mij aangemelde fotolocatie!
Of de zoekfunctie werkt niet goed, de locatie komt in elk geval niet bovendrijven.
Groet,
Ronald


Hoi Ronald,
Dit is wel degelijk gebeurd, alleen heeft de locatie een verkeerd icoontje gekregen, waardoor hij nu niet (duidelijk) zichtbaar is op de kaart. Ik zal dit aanpassen.
Snoepjess

Clublid
Berichten: 167


Locatie: Schiedam
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Algemeen topic voor vragen en opmerkingen

Berichtdoor Ronald53 » vr dec 20 2019 10:33 am

Inderdaad, ik zie nu dat als ik wat inzoom op het kaartje, en de muis over het gebied Petten beweeg, dat ik dan een melding krijg van een link naar het Palendorp. Maar geen icoontje te zien. Overigens lijkt de link op de verkeerde plek te zitten, nabij het Korfwater. De exacte locatie is meer ten zuidwesten, de door mij opgegeven coördinaten, zoals die ook op het forum staan, zijn 'spot on'. Misschien zou je daar ook nog even naar kunnen kijken.
Groet,
Ronald
Mijn plek op Flickr.
Ik fotografeer, dus ik ben.
Gebruikersavatar
Ronald53

Clublid
Berichten: 1537


Locatie: Groet
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Algemeen topic voor vragen en opmerkingen

Berichtdoor Snoepjess » zo dec 29 2019 11:58 pm

Hoi Ronald,

Ter info: het icoontje en de coordinaten zijn aangepast.
Snoepjess

Clublid
Berichten: 167


Locatie: Schiedam
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Algemeen topic voor vragen en opmerkingen

Berichtdoor Ronald53 » vr jan 03 2020 3:32 pm

Snoepjess schreef:Hoi Ronald,

Ter info: het icoontje en de coordinaten zijn aangepast.

Al beter zo, er is nu tenminste een icoontje te zien. Weliswaar het verkeerde, want het Palendorp is geen architectuur, maar valt onder de categorie "Overig". En typisch dat het icoontje voor het Palendorp toch weer bij het Korfwater wordt gepositioneerd. Dit gebeurt overigens ook als je Google gebruikt om het Palendorp te vinden: https://www.google.com/maps/place/Palen ... d4.6610341.
Het object ligt echter ca. 1 km meer naar het zuiden, op de vloedlijn. Nou ja, ik ga er van uit dat geïnteresseerden de door mij aangeleverde tekst lezen, dan komen ze er wel. Zeker indien de door mij aangeleverde coördinaten worden gehanteerd.
Groet,
Ronald
Mijn plek op Flickr.
Ik fotografeer, dus ik ben.
Gebruikersavatar
Ronald53

Clublid
Berichten: 1537


Locatie: Groet
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Algemeen topic voor vragen en opmerkingen

Berichtdoor Ronald53 » do feb 06 2020 12:26 pm

Ronald53 schreef:
Snoepjess schreef:Hoi Ronald,

Ter info: het icoontje en de coordinaten zijn aangepast.

Al beter zo, er is nu tenminste een icoontje te zien. Weliswaar het verkeerde, want het Palendorp is geen architectuur, maar valt onder de categorie "Overig". En typisch dat het icoontje voor het Palendorp toch weer bij het Korfwater wordt gepositioneerd. Dit gebeurt overigens ook als je Google gebruikt om het Palendorp te vinden: https://www.google.com/maps/place/Palen ... d4.6610341.
Het object ligt echter ca. 1 km meer naar het zuiden, op de vloedlijn. Nou ja, ik ga er van uit dat geïnteresseerden de door mij aangeleverde tekst lezen, dan komen ze er wel. Zeker indien de door mij aangeleverde coördinaten worden gehanteerd.
Groet,
Ronald

@Snoepjess: mag ik nog eens attenderen op het feit dat deze fotolocatie niet goed staat vermeld? De indeling is in de verkeerde categorie, het betreft hier geen architectuur. Het is "Overig" of eventueel "Natuur". Iemand die gebruik maakt van de zoekcriteria zal deze fotolocatie daarom niet zien verschijnen. En de locatie is nog immer niet goed. Dat laatste komt omdat gebruik is gemaakt van de locatie in Google (Maps), die is ook fout. Daardoor ben ik indertijd bij het melden ook op het verkeerde been gezet en heb een fout adres opgegeven, maar wel de goede coördinaten. Het adres Strandweg 1 staat hier derhalve fout en zou verwijderd moeten worden uit de informatie.
Met vriendelijke groet,
Ronald
Mijn plek op Flickr.
Ik fotografeer, dus ik ben.
Gebruikersavatar
Ronald53

Clublid
Berichten: 1537


Locatie: Groet
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Algemeen topic voor vragen en opmerkingen

Berichtdoor Snoepjess » zo feb 09 2020 6:17 pm

Ronald53 schreef:
Ronald53 schreef:
Snoepjess schreef:Hoi Ronald,

@Snoepjess: mag ik nog eens attenderen op het feit dat deze fotolocatie niet goed staat vermeld? De indeling is in de verkeerde categorie, het betreft hier geen architectuur. Het is "Overig" of eventueel "Natuur". Iemand die gebruik maakt van de zoekcriteria zal deze fotolocatie daarom niet zien verschijnen. En de locatie is nog immer niet goed. Dat laatste komt omdat gebruik is gemaakt van de locatie in Google (Maps), die is ook fout. Daardoor ben ik indertijd bij het melden ook op het verkeerde been gezet en heb een fout adres opgegeven, maar wel de goede coördinaten. Het adres Strandweg 1 staat hier derhalve fout en zou verwijderd moeten worden uit de informatie.
Met vriendelijke groet,
Ronald


Beste Ronald,
De fotolocatie is aangepast, ik heb meer informatie per mail gestuurd.
Groetjes Lysanne
Snoepjess

Clublid
Berichten: 167


Locatie: Schiedam
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “NCN Fotolocaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten