Programma om video te bewerken...

Deze sectie is bedoeld voor algemene vragen en discussies betreffende het filmen met digitale fotocamera's.

Onderwerp:

Programma om video te bewerken...

Berichtdoor Corné Goud » di jun 26 2012 6:36 pm

Ik weet niet of dit topic hier juist is, maar anders verplaatsen de Mod`s het maar... :wink:

Wie van jullie kent een beetje video bewerkings programma... Ik zoek een simpel programma om wat beelden te koppelen en wat geluid te bewerken. Soms plaats ik mijn Handycam op mijn voet van de Bigma zo kan ik sommige dingen ook filmen en fotograferen tegelijk... je begrijpt al dan hoor je elke keer dat ik foto`s maak... zoiets zou ik dus willen kunnen weg werken....

Ik vind photoshop al best ingewikkeld... ik denk dat er vast wel een redelijk simpel programma is om dat te kunnen doen...


Alvast bedankt
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
Gebruikersavatar
Corné Goud

Forumlid
Berichten: 1538


Locatie: zeeland
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Programma om te bewerken...

Berichtdoor Niels » di jun 26 2012 6:51 pm

Wat voor computer heb je?

Voor Windows is Movie Maker lekker makkelijk en gratis volgens mij.
Voor een Mac is IMovie geweldig. Als je dan gevorderd bent kun je overstappen naar final cut pro.

Succes, en laat eens wat zien ;-)
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
Gebruikersavatar
Niels

Forumlid
Berichten: 774


Locatie: 's-Hertogenbosch
Ervaringsniveau: ***

Onderwerp:

Re: Programma om te bewerken...

Berichtdoor Léon Obers » di jun 26 2012 7:03 pm

Niels schreef:Voor Windows is Movie Maker lekker makkelijk en gratis volgens mij.

Het is kennelijk standaard bij het OS geïnstalleerd, ik wist het niet eens. Maar mijn dochter van 10 heeft me onlangs aangegeven dat de versie op mijn laptop beter is als op de PC van mama. Mijn laptop draait onder Vista, de PC van mama Windows XP. Ik kan me er iets bij voorstellen dat de latere versie meer mogelijkheden heeft. Als een kind van 10 ermee overweg kan, lijkt me het simpel genoeg om ermee te kunnen werken.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Gebruikersavatar
Léon Obers

Forumlid
Berichten: 14887


Locatie: Eindhoven
Ervaringsniveau: *****


Terug naar “Filmen algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten