De foto's van de eerste NCN Foto opdracht kunnen van 10 tot 18 november 2011 beoordeeld worden. Kies in de poll de beste inzending.
Er bestaan binnen de foto opdracht twee topics. Eén om de foto's te plaatsen en één om de foto's te beoordelen.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees dan eerst de beschrijving en regels van de NCN Foto opdracht (zie hier).
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan: hier
NCN Foto opdracht 1 - Beoordelen foto's
Onderwerp:
Re: NCN Foto opdracht 1 - Beoordelen foto's
De foto's kunnen tot 18 november beoordeeld worden!
Onderwerp:
Mijn stem gaat naar MarcoD90
Ik heb hem zo vaak bekeken ( net zoals de rest ) en dit blijft voor mij toch het beste bij deze opdracht passen
Groeten Jos
Ik heb hem zo vaak bekeken ( net zoals de rest ) en dit blijft voor mij toch het beste bij deze opdracht passen
Groeten Jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
Onderwerp:
MarcoD90. Past prima in de opdracht, laat aan duidelijkheid niets te wensen over.
Groet Hans.
Groet Hans.
Onderwerp:
Er kan nog tot aanstaande vrijdag gestemd worden. Als je nog niet gestemd hebt: bekijk de foto's en breng hierboven je stem uit!
Onderwerp:
Iedereen bedankt voor het stemmen op mijn foto.
met vriendelijke groet, Marco
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Onderwerp:
Kon het ook niet laten om erop te stemmen, ik ben nu handboogschutter.
Overigens zie je dit soort foto's wel vaker in de handboogwereld, maar deze is prima gelukt en voldoet m.i. ook het best aan de opdracht.
Overigens zie je dit soort foto's wel vaker in de handboogwereld, maar deze is prima gelukt en voldoet m.i. ook het best aan de opdracht.
Spul waarmee je foto's maakt...
Terug naar “NCN Foto opdracht”