interview met imaging resource

Discussies over ons favoriete merk

Onderwerp:

interview met imaging resource

Berichtdoor ArendV » do feb 19 2015 4:44 pm

http://www.imaging-resource.com/news/2015/02/18/nikon-interview-mirrorless-future-wavefront-based-lens-design-d750-fix

Naar buiten toe lijkt Nikon alle vertrouwen te hebben in de toekomstbestendigheid van hun huidige producten (DSLR + Nikon 1) en de groeimogelijheden van DSLRs
But if we can successfully add new functions to our DSLRs, we might see the market grow in the future. There may be a possibility.


Ook meten ze zich "apple allures" aan. Dat is iets te hoog gegrepen denk ik en een deel van de doelgroep van Nikon weet heel goed wat ze willen.
And in this market, we have users, and usually they cannot see what they actually need. So we have to visualize [it for them], and we have to showcase what the users potentially need.


Ik ben zelf heel tevreden met hun huidige aanbod, maar laten we hopen dat ze intern wel met een serieuze spiegelloze ACIL (advanced camera interchangeable lens zoals Nikon het zelf noemt) bezig zijn voor de toekomst.
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Gebruikersavatar
ArendV

Forumlid
Berichten: 2463


Locatie: Omgeving Breda
Contacteer:

Onderwerp:

Re: interview met imaging resource

Berichtdoor oud0001 » do feb 19 2015 5:37 pm

Ik denk dat Nikon er wel heel erg hard aan moet gaan trekken om het verloren deel in de markt terug te verdienen en de daaruit ontstane schade te corrigeren.
oud0001



Onderwerp:

Re: interview met imaging resource

Berichtdoor Skippy » do feb 19 2015 6:46 pm

De teneur van het artikel is helaas stug vol blijven houden dat de consumenten de voordelen van de Nikon 1-serie en zijn kleinere sensor niet willen zien.
En 4k video wachten we ook nog even mee. Nee, gaat lekker daar. Ondertussen heb ik al een aanzienlijk bedrag aan mirrorless Olympus spul uitgegeven. Slaap lekker, Nikon.
Skippy

Moderator
Berichten: 11716


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Nikon”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten