waarom zo moeilijk?

Discussies over ons favoriete merk

Onderwerp:

Re: Nikon

Berichtdoor Brenzef » di jan 30 2007 11:38 pm

Paul Demo schreef:Ik snap niet waarom het zo moeilijk moet. Je maakt gewoon een MySpace aan bij MSN en vandaar uit kun je foto's hier plaatsen. Gratis en onbeperkt. En je krijgt vanzelf een aardige website.

Er zijn sites die een aantal vervelende regeltjes koppelen aan het plaatsen van foto's. Zo mag AOL je foto's verkopen aan derden, iets waar je meestal niet op zit te wachten. Gratis bestaat eigenlijk niet meer op het internet, het lijkt gratis. Wellicht is het hierboven beschreven niet van toepassing op MySpace, maar lees de voorwaarden.
Gebruikersavatar
Brenzef

Forumlid
Berichten: 1801


Locatie: ISS Spacestation
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Helemaal niet moeilijk, ik snap er niks van

Berichtdoor Hans Braakhuis » wo jan 31 2007 7:32 am

George Fennes schreef:Misschien kan een lid van het bestuur van de NCN de vraagstelling van de vraagsteller aan het begin van dit topic beantwoorden? Groetjes George :D


Ik weet zo niet of bestuursleden dit forum überhaupt wel lezen. Leden kunnen met het bestuur discussiëren op de ALV en ideeën kunnen altijd op de gebruikelijke manier met het bestuur gecommuniceerd worden. In het clubblad staat het adres van het secretariaat.

Het forum is er voor mensen die wat met Nikon hebben, of een Nikon hebben. Deze maand had deze site tot nu toe 3.026.205 hits. En ik kan me voorstellen dat een lid de ALV gaat vragen om met een contributie verhoging het direct plaatsen van foto's mogelijk te maken is. Die kosten worden dan gedragen door ongeveer 400 leden, of te wel 0,00013 %. En dan ken ik meerdere leden die geen pc hebben.

Er zijn verschillende fora waar je foto's kunt uploaden. Zelf gebruik ik Flickr.

citaat: Op het forum van Nikon Club Nederland is iedereen van harte welkom om te discussiëren over fotografie en Nikon. Nikon Club Nederland faciliteert het forum maar de geposte berichten verkondigen niet het standpunt/mening van de vereniging Nikon Club Nederland.

http://www.nikon-club-nederland.nl/forum/viewtopic.php?t=4
Gebruikersavatar
Hans Braakhuis

Forumlid
Berichten: 6051


Locatie: Gelderland
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Onno » wo jan 31 2007 8:18 am

Het is niet de eerste keer dat de mogelijkheid van eigen foto's uploaden naar deze site / dit forum ter sprake komt. De zoekfunctie had veel typwerk bespaard. ;-)

Er wordt door de webredactie gekeken naar mogelijkheden. Wanneer een dergelijke faciliteit er komt zal deze uitsluitend voor clubleden beschikbaar komen.
Gebruikersavatar
Onno

Clublid
Berichten: 3274


Locatie: Houten
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor GdP » do feb 01 2007 10:55 pm

onno schreef:Het is niet de eerste keer dat de mogelijkheid van eigen foto's uploaden naar deze site / dit forum ter sprake komt. De zoekfunctie had veel typwerk bespaard. ;-)

Er wordt door de webredactie gekeken naar mogelijkheden. Wanneer een dergelijke faciliteit er komt zal deze uitsluitend voor clubleden beschikbaar komen.


Onno lijkt me een goed idee. Lid worden, of anders een flinke donatie.
GdP



Onderwerp:

Foto's plaatsen

Berichtdoor George Fennes » vr feb 02 2007 9:26 am

Lijkt mij een leuke optie, om rechtstreeks foto's te kunnen plaatsen en alleen voor leden, lijkt mij heel reëel.

We zien er naar uit!

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken
George Fennes

Clublid
Berichten: 8094


Locatie: Ergens
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor roboduck » vr feb 02 2007 11:24 am

Waarom het op het ene forum gratis kan,en het hier opeens geld zou moeten kosten ontgaat me even (is de webmaster al eens op het idee gekomen de webmaster van het scoutingforum te benaderen over hoe hij dat doet?).Maar goed,al zou het hier wel geld moeten kosten,dan heb ik daar ook geen probleem mee.Je houdt zo ook gelijk gelegenheids posters buiten de deur.
roboduck



Onderwerp:

Berichtdoor Blackmax » vr feb 02 2007 11:26 am

Vergelijk deze site eens met het Canon 300d.nl forum daar kan blijkbaar alles gratis........................
Blackmax



Onderwerp:

Berichtdoor Cees » vr feb 02 2007 11:36 am

Wordt zeker door Canon gesponsord...

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Gebruikersavatar
Cees

Forumlid
Berichten: 15279


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Waarom zo moeilijk?

Berichtdoor tootles » wo feb 28 2007 7:26 pm

Kijk nu eens op de site van www.rolleiflexclub.nl. Van die club ben ik lid en aan het uploaden van foto's (zeer simpel) zijn een paar spelregels verbonden, o.a. niet meer dan 250 kb per foto en niet meer dan 3 foto's per dag per lid plaatsen. Kosten voor de Rolleiflexclub? Geen idee, want daarover wordt niets geschreven.

Tootles
tootles



Onderwerp:

Re: Waarom zo moeilijk?

Berichtdoor GdP » wo feb 28 2007 7:42 pm

tootles schreef:Kijk nu eens op de site van www.rolleiflexclub.nl. Van die club ben ik lid en aan het uploaden van foto's (zeer simpel) zijn een paar spelregels verbonden, o.a. niet meer dan 250 kb per foto en niet meer dan 3 foto's per dag per lid plaatsen. Kosten voor de Rolleiflexclub? Geen idee, want daarover wordt niets geschreven.

Tootles


Ik plaats de foto's op www.photobucket.com. En dat gaat prima.

Gerrit
GdP



Onderwerp:

Re: Helemaal niet moeilijk, ik snap er niks van

Berichtdoor Macosx » wo feb 28 2007 8:05 pm

Hans Braakhuis schreef:Het forum is er voor mensen die wat met Nikon hebben, of een Nikon hebben. Deze maand had deze site tot nu toe 3.026.205 hits.


Het aantal hits zegt natuurlijk helemaal niets :)
Het gaat om het aantal bezoekers 8)

Een bezoeker kan honderden zo niet duizenden hits veroorzaken. En een bezoeker die binnen een bepaalde tijd weer terug komt telt ook weer mee etc. Er zijn hier nogal wat misverstanden over hoe verkeer op een site wordt gemeten. Maar hits zegt niet zo veel.

8)
Macosx



Onderwerp:

we zijn er trots op

Berichtdoor George Fennes » wo feb 28 2007 8:23 pm

Een beetje Chaufinisme mag er toch wel bij.

Je kan moeilijk zeggen we zijn een armzalig clubje met maar zoveel leden en al die leden hebben 100.000 keer ingelogd. :P

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken
George Fennes

Clublid
Berichten: 8094


Locatie: Ergens
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Nikon”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten