geld terug acktie

Discussies over ons favoriete merk

Onderwerp:

Berichtdoor ikissandra » di okt 16 2007 2:15 pm

9001-225564 (09001-CALLNIKON)


dank u!! Ik ga morgen meteen maar eens bellen.
ikissandra



Onderwerp:

Berichtdoor GdP » wo okt 17 2007 2:08 pm

ikissandra schreef:
9001-225564 (09001-CALLNIKON)


dank u!! Ik ga morgen meteen maar eens bellen.


Succes Sandra!

We horen wel wat het geworden is.

Anders gaan wij allemaal voor jouw bellen. :)

Met vr. gr.,

Gerrit
GdP



Onderwerp:

Berichtdoor Macer » do okt 18 2007 10:47 am

Gisteren opeens een hele nieuwe wending in het cashback verhaal.
Kreeg onderstaande mail van Nikon Nederland

Geachte klant,

Tot voor kort werd de afhandeling van de D40 en D40x promotie actie vanuit een centraal punt voor heel Europa afgewikkeld. Helaas is gebleken dat het door ons ingehuurde promotie-handelingsbureau niet voldoende capiciteit had om uw aanvraag binnen de gestelde termijn te verwerken.

Sinds kort heeft Nikon Nederland de afhandeling zelf overgenomen en wij willen u daarom, om een verder optimaal handelingsproces te garanderen, verzoeken om ons nogmaals onderstaande gegevens te verstrekken.

Naam:
Adres:
Postcode:
Woonplaats:
E-mail adres:
Telefoonnummer:
Bankrekeningnummer:
Serienummer camera-body:
Serienummer camera-lens:

Na ontvangst van de gegevens kunt u de uitbetaling binnen een week verwachten.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Ina van de Sande

Namens Nikon Nederland


Gisteravond gelijk de gegevens teruggestuurd en vandaag kreeg ik al antwoord dat het geld er binnen een week op zou moeten staan.
Macer



Onderwerp:

Berichtdoor ikissandra » do okt 18 2007 3:02 pm

hmmm dat bellen schiet dus ook niet op, moet ik mijn naam en nummer inspreken omdat het te druk is. Ik wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld. Het is nu al weer meer als een dag geleden dat ik gebeld heb maar niks hoor.. Dus dadelijk nog zelf maar eens bellen.. Ik hou jullie op de hoogte!!!
ikissandra



Onderwerp:

Berichtdoor ikissandra » do okt 18 2007 3:20 pm

heb net een medewerker van nikon nederland aan de lijn gehad. En die vertelde mij bovenstaand verhaal. Kortom ik krijg binnen nu en enkele dagen een dergelijk formulier per mail toegestuurd. Dat moet ik invullen en terug sturen en dan krijg ik binnen twee weken mijn geld terug. Ben benieuwd. Ik ga er nu dus vanuit dat het allemaal goed gaat komen... Maar eerst zien en dan geloven....
ikissandra



Onderwerp:

Berichtdoor Macer » do okt 18 2007 7:09 pm

Ik wil je de mail ook wel naar je doorsturen....
Macer



Onderwerp:

Berichtdoor Kaatje » do okt 18 2007 7:17 pm

Na veel bellen, drie keer papieren naar Ierland sturen en afgelopen mandaag weer bellen heb ik nu ook deze mail gekregen. Ik heb er meteen de opmerking bij gedaan dat ik herhaaldelijk het 0900- callnikon nummer heb gebeld, telkens erg lang in de wacht heb gestaan etc. Leuke actie, maar als ik er zo veel voor moet bellen dan gaan die 90 euro daar weer aan op.
Kaatje



Onderwerp:

Berichtdoor Bea » do okt 18 2007 8:22 pm

Op de Nikon site staat nu een nieuw telefoonnummer en email adres voor de cash back actie:
tel.nr: 040-2909364, mail-adres: nikon@vespro.nl
Dit vanwege de vele problemen.
Gebruikersavatar
Bea

Forumlid
Berichten: 799


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor Macer » di okt 23 2007 7:41 am

Ik heb vandaag het geld van de cashback actie ontvangen.. Alsnog een redelijk snelle afhandeling, binnen 2 maanden het geld op mijn rekening.
Macer



Onderwerp:

Berichtdoor GdP » di okt 23 2007 10:58 am

Het komt allemaal goed. :mrgreen:

Gerrit :roll:
GdP



Onderwerp:

Berichtdoor Slewey » vr okt 26 2007 12:50 pm

Ik heb vandaag ook eindelijk na 3 maanden het geld ontvangen.
Paar keer contact gehad met de Support van Nikon.
Vlak daarna werd een nieuwe afhandeling op het [url=http://www.nikon.nl/news_room/news.html?locale=nl_NL&bandwidth=broad&id=1183&type_index=2&universe=[universe:xx]]nieuws gedeelte[/url] op de site vermeld en daar contact gezocht.
Maandag gemaild en bevestiging van m'n gegevens, vandaag eindelijk op m'n rekening.
Na de nieuwe afhandeling ging het dan eindelijk best snel.
Slewey



Onderwerp:

Berichtdoor Big Chris » wo okt 31 2007 12:12 pm

Het is wel volstrekte willekeur, die uitbetaling van de cashback. Ik heb op 28 juni een D40 kit gekocht en dezelfde dag de aanvraag op de bus gedaan. Medio augustus stond de 90 Euro op m'n rekening. Ze kunnen het dus wel :wink:
Big Chris



Onderwerp:

Berichtdoor ikissandra » zo nov 04 2007 2:12 pm

ondertussen heb ik na het invullen van het mij toegestuurde formulier ook mijn 90 euries terug ontvangen.. Dus eind goed al goed. Heeft uiteindelijk dus 3,5 maand geduurd. En dan reken je er niet meer op, dus is het helemaal een meevaller als je je geld dan toch terug krijgt!!!!
ikissandra



Onderwerp:

Berichtdoor Nicole » zo nov 04 2007 2:31 pm

Dit is geen reclame zeg, Wat slordig !
Maar ja gelukkig heb je je geld gekregen..
NAS Buikpijn
Gebruikersavatar
Nicole

Forumlid
Berichten: 3272


Contacteer:

Onderwerp:

Geld terug

Berichtdoor Pieter A » zo nov 04 2007 4:47 pm

Ook ik heb lang op het geld moeten wachten.
Ik heb 2 maal telf. contact gehad met Nikon (Tip: Let op, namen, tijd en data noteren met wie je gesproken hebt !!) en ook ik kreeg te horen dat het wegens groot succes langer duurde dan gepland.
Schatting: c.a. 6 weken langer dan de voorgeschreven 21 dagen.
Op een gegeven moment (korter dan de 6 weken) kreeg ik een mailtje dat het geld was gestort en dat bleek te kloppen.
Volhouden dus !
Succes !!

Pieter.
Pieter A




Terug naar “Nikon”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten