geld terug acktie

Discussies over ons favoriete merk

Onderwerp:

geld terug acktie

Berichtdoor william » ma sep 10 2007 12:05 pm

Ik wilde eens vragen of iemand hier ervaring mee heeft

Ik heb op 7 juli een d40 kit met een extra lens gekocht
Deze heb ik geregistreerd bij nikon en alles op de site ingevuld voor de Geld terug acktie die van 1 juni tot 31 aug liep.
dus ook mijn rekening copy en de twee garantie vellen b
nu is het probleem dat ik nooit geen geld ontvangen heb en op de webpagina waar je de status kan controleren staat het volgende

We hebben uw aanvraag ontvangen. We hebben uw aanvraag niet kunnen verwerken om de onderstaande redenen.

De factuur of de kassabon die u heeft toegezonden, is gedateerd voor de begindat

U zult een brief ontvangen waarin wij dit probleem uitleggen. In de brief wordt uitgelegd hoe u dit probleem kunt corrigeren.

op de dag van vandaag heb ik nog geen brief ontvangen en als ik probeer contact op te nemen met nikon (via dezelfde pagina) dat ik al twee keer heb gedaan krijg ik ook helemaal geen respons op.

wat kan ik nu nog doen is mijn vraag..

groetjes wiliam
william



Onderwerp:

Berichtdoor gijs sandberg » ma sep 10 2007 2:00 pm

William,

-Heb je geprobeerd een e-mail naar Nikon's support afdeling te sturen?
-Heb je geprobeerd het 0900 suport nummer te bellen?

Ik hoorde dat er veel mensen zijn die problemen hebben met de correcte registratie, als je meent aan de voorwaarden te voldoen: houd vol.

Groeten, Gijs Sandberg
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Gebruikersavatar
gijs sandberg

Clublid
Berichten: 6814


Locatie: Zuid Holland
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Berichtdoor Jolanda » ma sep 10 2007 2:11 pm

en via degene waar je de camera hebt gekocht?

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
Gebruikersavatar
Jolanda

Clublid
Berichten: 5355


Locatie: Roosendaal NB
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor palone » ma sep 10 2007 2:57 pm

William,

Ik heb dezelfde ervaring. Ik heb mijn camera en objectief in juli 2007 geregistreerd en gelijk een kopie van de aankoopnota samen met garantievel B opgestuurd etc. Tot op heden heb ik ook de 90 euro nog niet terug ontvangen. Vorige week heb ik een email gestuurt naar Nikon support. Ik kreeg als antwoord terug dat door de overweldigende deelname van deze actie er vertragingen zijn ontstaan (Nikon heeft excuus aangeboden). Vanochtend heb ik gebeld (09001-callnikon). De medewerker vertelde mij dat de site " www.submissionstatus.com" pas enkele dagen voordat het geld wordt teruggestort werkt. Ik ga het volgende week nogmaals controleren. Ik denk nl. dat een gerenomeerd bedrijf als Nikon er juist baat bij heeft om dit op een professionele manier op te lossen. Ik zeg maar zo, omdat ik er vertrouwen in heb, "geduld is een schone zaak"

gr,

Patrick
palone



Onderwerp:

Nikon Geld terug aktie

Berichtdoor McMelloW » ma sep 10 2007 3:08 pm

Vorige week een email van Nikon ontvangen. Door de enorme belangstelling zijn nu met de inzendening van 4 weken terug bezig. Bieden excuus aan en vragen om geduld.
Ik zit dus in de pijplijn maar de pijplijn is wat lang.
McMelloW



Onderwerp:

Berichtdoor william » ma sep 10 2007 3:45 pm

ik heb twee keer een mail gestuurd naar hun support maar krijg geen antwoord terug en ik heb net ook 0900 nummer gebeld en ze zouden teug bellen maar dat is ongeveel al twee uur geleden dus ik blijf ook maar afwachten bedankt en gelukkig ben ik niet de enige
william



Onderwerp:

Berichtdoor Bea » wo sep 12 2007 8:52 pm

Ik heb mijn formulieren op 26 juli verstuurd en ik heb ook nog niets ontvangen. Op mijn email naar nikon kreeg ik hetzelfde verhaal als hierboven; achterstand vanwege enorme aanvraag maar alles was wel ontvangen. En dat ik mijn status online kan volgen. Nou ik kan dus niet inloggen en krijg de melding dat mijn aanvraag niet is gevonden. Op mijn email naar submissionstatus.com waarin ik meld dat ik niet in kan loggen krijg ik hetzelfde verhaal; alles is ontvangen maar......
Ik wacht dus nog maar even braaf af.
Gebruikersavatar
Bea

Forumlid
Berichten: 799


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor william » wo sep 12 2007 9:38 pm

bij mijn status online stond
De factuur of de kassabon die u heeft toegezonden, is gedateerd voor de begindat
en ik heb al twee keer bericht gestuurd via submissionstatus.com maar ik krijg geen reactie terug
william



Onderwerp:

Berichtdoor Bea » wo sep 19 2007 5:17 pm

@ William
Heb jij al iets ontvangen/gehoord ?
Gebruikersavatar
Bea

Forumlid
Berichten: 799


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor Mirella » wo sep 19 2007 6:58 pm

Ik heb een vergelijkbaar verhaal. Toen ik mijn D40 had gekocht, heb ik meteen de bonnen op de post gedaan en mijn camera en lens op internet geregistreerd. Meteen na de registratie kreeg ik een brief thuis met daarin wat ik allemaal op moest sturen. Mijn originele bonnen waren toen al gepost... Dus kopieën opgestuurd, voorzien van een begeleidend schrijven met een hele uitleg dat de originele bonnen ook onderweg waren. Lange tijd niks gehoord en de sumissionstatus werkte steeds niet. Het wachtwoord, dat ik per mail had ontvangen, werd niet herkend. Ineens kreeg ik een brief thuis dat ik de bankgegevens niet had meegestuurd. In mijn eerste zending was dat inderdaad het geval. Dus op de brief mijn bankgegevens ingevuld en opgestuurd naar het adres in Engeland dat op de brief stond. Ik vond het wel raar dat het een adres in Engeland was en niet in Nederland, maar als hun dat zo wilden, waarom niet. Later werkte de submission status wel, echter daar stond dat ik de bankgegevens niet had doorgegeven en dat ik daar binnenkort bericht over zou ontvangen. Ondertussen heb ik via submission status reeds twee maal een mail gestuurd met verzoek om informatie. In de tussentijd van heel het gebeuren, zijn wij thuis ook nog van emailadres veranderd (om het makkelijk te maken), dus ook dat had ik in die emails doorgegeven. Op de mails heb ik niks meer gehoord. Mijn eerste aanvraag (het opsturen van de gele bonnen) was op 29 juni. Tot op heden heb ik geen geld ontvangen. Binnenkort wil ik het eens per telefoon proberen, als ik een nummer kan vinden waar ik naar kan bellen.
Mirella



Onderwerp:

Berichtdoor Bea » wo sep 19 2007 8:28 pm

Het telefoonnummer heb ik wel : 09001-225564 (09001-CALLNIKON)
Zelf heb ik geen zin om te bellen vanwege de hoge kosten die daar weer aan verbonden zijn.
Zijn er ook mensen die het geld wel terug hebben gekregen ?
Gebruikersavatar
Bea

Forumlid
Berichten: 799


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor Marco » wo sep 19 2007 9:13 pm

@ William en Toyah,

Een schrale troost is dat het gras bij de buren niet veel groener is (hoewel op de jpeg's...?).
Een collega van me ging voor commercieel en kocht een 400D tijdens de cash-back actie, zij heeft ook nog steeds geen geld ontvangen, diverse formulieren in moeten vullen, bellen, mailen etc etc.
Marco



Onderwerp:

Berichtdoor william » do sep 20 2007 11:13 pm

Ik heb via nikon.nl en dan mijn support de facturen opnieuw gestuurd omdat ik email contact heb gehad
william



Onderwerp:

Berichtdoor Bea » vr sep 21 2007 10:36 am

Ik heb vandaag,na 8 weken, mijn 90 euro gehad.
Gebruikersavatar
Bea

Forumlid
Berichten: 799


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor Roelof » vr sep 21 2007 10:48 am

Heeft dan ook lang genoeg geduurd.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Gebruikersavatar
Roelof

Clublid
Berichten: 5390


Locatie: Hoogeveen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Nikon”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten