geld terug acktie

Discussies over ons favoriete merk

Onderwerp:

Berichtdoor Bea » vr sep 21 2007 11:10 am

Vind ik ook maar gelukkig is het dan toch aangekomen.
Gebruikersavatar
Bea

Forumlid
Berichten: 799


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Berichtdoor Slewey » vr sep 21 2007 11:20 am

Mooi dat je wat hebt ontvangen!
Ik wacht ondertussen ook al 8 weken, heb ze vandaag ook maar eens een mail gestuurd wat de status hiervan is...
Slewey



Onderwerp:

Berichtdoor palone » vr sep 21 2007 2:07 pm

Ik kan jullie inmiddels meedelen dat ik vandaag eindelijk die 90 euro heb ontvangen. Dit heeft dus ongeveer 9 weken geduurd.

gr,

Patrick
palone



Onderwerp:

Berichtdoor Macer » vr sep 21 2007 2:26 pm

Ik heb mijn formulier 2 weken geleden opgestuurd maar nog geen mail gehad van Nikon.. Is het al tijd om te bellen, of kan ik beter nog even wachten?
Macer



Onderwerp:

Berichtdoor palone » vr sep 21 2007 2:37 pm

Macer,

Heb je tot nu toe nog geen enkele email ontvangen van Nikon Promotions. Nadat ik op internet mijn gegevens (zoals bankrekeningnr.) had doorgegeven, kreeg ik enkele dagen later hiervan een bevestiging.

De email ziet er zo uit :

Beste P. A,


Bedankt voor uw deelname aan de terugbetalingsactie ter ere van het negentigjarig bestaan van Nikon. We hebben uw verzoek om terugbetaling ontvangen. De aanvraag wordt met de volgende gegevens verwerkt:


Gebruikersnaam: ??????(die kan ik je helaas niet laten zien)
Wachtwoord: ???????? (die kan ik je helaas niet laten zien)


Klik op hier (https://nikon.onlinerebates.com/) om de aanvraag te voltooien zodat wij deze verder kunnen verwerken. Via de koppeling krijgt u toegang tot het voorbereide onlineformulier.

Onthoud dat u een leesbare fotokopie van de factuur en deel B van het garantievel voor camera's en objectieven als bewijs van aankoop moet versturen naar het adres dat is opgegeven in de voorwaarden van de actie.

Klik op hier (www.europe-nikon.com/promotions) om de adresgegevens nogmaals te bekijken.

Zorg dat de documenten op of voor 30 september bij ons zijn binnengekomen. Hoe eerder u de aanvraag hebt voltooid door deze documenten te verzenden, hoe eerder wij het bedrag kunnen terugstorten op uw bankrekening.

Als u de terugbetaling niet binnen 20 dagen ontvangt, kunt u zich aanmelden op www.submissionstatus.com om uw aanvraag te controleren. Gebruik hiervoor de persoonlijke indienings-id die hierboven is vermeld.


Met vriendelijke groet,
Nikon
Laatst gewijzigd door palone op wo jun 04 2008 10:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.
palone



Onderwerp:

Berichtdoor Slewey » vr sep 21 2007 3:30 pm

Macer schreef:Ik heb mijn formulier 2 weken geleden opgestuurd maar nog geen mail gehad van Nikon.. Is het al tijd om te bellen, of kan ik beter nog even wachten?


Gewoon via de support een mail te sturen, kan nooit kwaad toch?

Heb ik vandaag ook gedaan, bleek dat ik m'n lens niet (goed) had geregistreerd, die moest ik opnieuw doen.
Ik zou na de registratie binnen 10 dagen bericht krijgen over de verdere afhandeling (gironummer, naam, etc.).
Slewey



Onderwerp:

Berichtdoor palone » vr sep 21 2007 3:46 pm

Ja dat klopt inderdaad. Nu even wachten op de email.

gr,

Patrick
palone



Onderwerp:

Berichtdoor McMelloW » zo sep 30 2007 11:03 pm

Afgelopen week een mailtje ontvangen dat het geld overgemaakt gaat worden. Een dag later op de rekening ontvangen. Totaal ongeveer 5 weken. Niks te klagen.
McMelloW



Onderwerp:

Berichtdoor daantje » ma okt 01 2007 12:52 am

Ik heb mijn geld ook na de tijd gehad die ze me van tevoren haden beloofd.
Bekijk ook mijn foto's een op Flickr http://www.flickr.com/photos/daandegroot/
daantje

Forumlid
Berichten: 508


Locatie: Overijssel

Onderwerp:

Berichtdoor ikissandra » ma okt 15 2007 1:49 pm

Hoi

Afgelopen zomer heb ik eindelijk mijn Nikon 40d aangeschaft. En ik moet zeggen dat ik er helemaal gelukkig mee ben.

Toen ik de camera aanschafte had ik recht op de cash back actie ter gelegenheid van de 90e verjaardag van Nikon. Mooi meegenomen dacht ik nog, die 90 euries.

Nu zijn we ondertussen al drie maanden verder maar Nikon laat niets meer van zich horen.... Ik heb heel netjes een bevestigings mail gekregen dat mijn aanvraag tot terugbetaling in behandeling is genomen. Maar vanaf die tijd is het stil.. heel stil. Als ik op de site inlog met de gegevens die Nikon me toegestuurd heeft, krijg ik een melding dat mijn gegevens niet bekend zijn. Ik ben bang dat ik mijn geld dus niet zal krijgen. Ondanks dat ik al meerdere malen contact heb opgenomen met het speciale formulier op de site, hoor ik niets meer.

Nu zie ik hier op het forum dat je een 0900 nummer kunt bellen. Kan iemand mij dit nummer geven?? Dan zal ik het eens op die manier gaan proberen!!!

Zoals ik hier op het forum kan lezen hebben helaas bijna alle mensen problemen met het terugkrijgen van hun geld. ....

Tot slot nogmaals, ik heb veel plezier van mijn camera, en ondanks dat bovenstaande tekst wat negatief overkomt, is mijn gevoel over Nikon nog steeds positief!!!

Groetjes Sandra
ikissandra



Onderwerp:

Berichtdoor mikemix » ma okt 15 2007 2:00 pm

Doe dan geen actie.
Zit er 1 mannetje op ofzo?
mikemix



Onderwerp:

geld terug

Berichtdoor George Fennes » ma okt 15 2007 4:35 pm

Kan het niet veel simpeler met de cash back actie.

Dat de winkelier het voorschiet, dus al op de prijs in mindering brengt.

En de winkelier met alle persoonsgegevens aan Nikon nederland doorstuurd?

Of hoopt men dat veel mensen het wachten moe worden en het er bij laten zitten, dat is dan geld terug voor Nikon :wink:

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken
George Fennes

Clublid
Berichten: 8093


Locatie: Ergens
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: geld terug

Berichtdoor Marco » ma okt 15 2007 5:55 pm

George Fennes schreef:Kan het niet veel simpeler met de cash back actie.

Dat de winkelier het voorschiet, dus al op de prijs in mindering brengt.



Dat doen ze dus nooit. Met dit soort actie's rekent men altijd op een groot deel van de kopers die uiteindelijk de kaart niet of te laat insturen.
Waarmee dus weer een deel van de actie gesubsidieerd wordt, anders zou je misschien maar 50,00 korting krijgen.....

Het blijft een stukje marketing.

groet,
Marco
Marco



Onderwerp:

Berichtdoor palone » ma okt 15 2007 7:29 pm

ikissandra schreef:

Nu zie ik hier op het forum dat je een 0900 nummer kunt bellen. Kan iemand mij dit nummer geven?? Dan zal ik het eens op die manier gaan proberen!!!



09001-225564 (09001-CALLNIKON)
palone



Onderwerp:

Berichtdoor Macer » ma okt 15 2007 9:29 pm

Het schiet bij mij ook niet op. Heb zelfs de bevestigingsmail niet ontvangen. Heb al 2 keer een vraag geplaatst via nikon.nl, maar krijg 2 keer hetzelfde antwoorde terug (automatisch antwoord??)

De cashback actie is niet echt lekker geregeld als je het mij vraagt, maar ben nog steeds erg tevreden over de camera.
Macer




Terug naar “Nikon”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten