Astu:jvdme schreef:Is die verrekte EXIF niet om de tuin te leiden ..... ?
http://opanda.com/en/iexif/
Astu:jvdme schreef:Is die verrekte EXIF niet om de tuin te leiden ..... ?
zie hier: viewforum.php?f=55jan24 schreef: Sterker nog, ik heb wel eens op het forum gezocht naar een sectie specifiek voor het plaatsen van foto's geschoten met een andere camera dan Nikon.
Mocht dat niet lukken, ik heb nog een paar frisse Nikon draagriemen op zolder liggenPatrick schreef:Laten jullie het even weten als ik op zoek moet naar een 49mm Nikon UV filter om weer mee te mogen doen?
Ah. Goed idee. Die heb ik genoeg liggen!EdvandeZilver schreef:Mocht dat niet lukken, ik heb nog een paar frisse Nikon draagriemen op zolder liggenPatrick schreef:Laten jullie het even weten als ik op zoek moet naar een 49mm Nikon UV filter om weer mee te mogen doen?
Dat was dan een onjuist uitgangspuntjan24 schreef:Ik wil mij niet nadrukkelijk mengen in de discussie, maar ik heb nooit beter geweten, dan dat foto's voor de maandopdracht sowieso met Nikon geschoten moesten worden. En dat dit ook voor ander aangeleverd fotomateriaal gold. Al dan niet met vreemdmerk accessoires.
Eens. Ik weet uit nogal wat ervaring op meerdere fora dat het niet altijd makkelijk is om admin of mod te zijn. Tegelijk werkt dat respectvolle twee kanten op. Noblesse oblige, zeg maar. En dat wordt juist relevant op momenten dat er besluiten genomen die niet door iedereen begrepen of gewaardeerd worden. Wat mij betreft is er verbetering mogelijk aan beide "kanten".Karina2 schreef:Tje, wat een reacties![]()
Het bestuur bestaat merendeels uit mensen die een intensieve fulltime baan, met vaak al meer dan een 40-urige werkweek(!) naast hun gezin/familie, hebben. Desondanks zijn deze mensen bereid een groot deel van hun toch al zeer beperkte vrije tijd, onbetaald in te zetten voor het draaiende houden van NCN: NIKON Club Nederland. “What’s in a name?!”
Deze mensen verdienen dan ook op z’n minst een respectvolle benadering. En ja, ook wanneer je kritiek hebt of het oneens bent.
Dat verschil zorgt inderdaad heel makkelijk voor de tweedeling die je in dit topic ziet, en zorgt even makkelijk voor onbegrip over en weer.annoh schreef:NCN is een merken club. Je hebt, in ieder geval, 2 zaken die de leden binden. Het merk Nikon en de activiteit fotografie. Het ene lid heeft meer binding met het merk, het andere meer met de activiteit. Dat verschil mag er zijn.