Nieuw veldje in jullie profiel: partner acties

Plaats hier je vragen en opmerkingen over dit forum.

Onderwerp:

Re: Nieuw veldje in jullie profiel: partner acties

Berichtdoor Timotheus » vr nov 04 2011 11:16 pm

Ik weet één ding zeker: de "vinkjes" zullen weldra getrakteerd worden op een gestage stroom emails: daarom wil "de partner" ook absoluut het email-adres van de vinkjes. En die emails zullen weldra niet alleen komen van "de partner", maar ook van andere bedrijven waar ze nog nooit van hebben gehoord.

In geheimhouding van interessante klantenbestanden geloof ik gewoon niet. Ik heb al tè vaak het tegendeel meegemaakt. Zodra "de partner" een gelegenheid ziet om het klantenbestand van Nikon Nederland, waarover het beschikt, met een relatie uit te ruilen tegen een ander klantenbestand dat interessant is voor de partner, zal dat gebeuren. Ook al wordt het tegendeel nadrukkelijk verzekerd.

En de korting zal bescheiden zijn, of verleend worden op producten waar weinigen op zitten te wachten.
D7000 • 17-55mm f/2.8 NIKKOR • 35mm f/1.8 NIKKOR • Lumix DMC-LX100
Timotheus

Forumlid

Onderwerp:

Berichtdoor André » vr nov 04 2011 11:22 pm

Timotheus schreef:Ik weet één ding zeker: de "vinkjes" zullen weldra getrakteerd worden op een gestage stroom emails: daarom wil "de partner" ook absoluut het email-adres van de vinkjes. En die emails zullen weldra niet alleen komen van "de partner", maar ook van andere bedrijven waar ze nog nooit van hebben gehoord.

In geheimhouding van interessante klantenbestanden geloof ik gewoon niet. Ik heb al tè vaak het tegendeel meegemaakt. Zodra "de partner" een gelegenheid ziet om het klantenbestand van Nikon Nederland, waarover het beschikt, met een relatie uit te ruilen tegen een ander klantenbestand dat interessant is voor de partner, zal dat gebeuren. Ook al wordt het tegendeel nadrukkelijk verzekerd.

En de korting zal bescheiden zijn, of verleend worden op producten waar weinigen op zitten te wachten.

Ik neem aan dat we mogen concluderen dat jij het vinkje NIET heb aangezet ??? :mryellow: :mryellow: :mryellow:
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
André

Forumlid

Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Patrick » za nov 05 2011 12:57 am

Timotheus schreef:Ik weet één ding zeker: de "vinkjes" zullen weldra getrakteerd worden op een gestage stroom emails: daarom wil "de partner" ook absoluut het email-adres van de vinkjes. En die emails zullen weldra niet alleen komen van "de partner", maar ook van andere bedrijven waar ze nog nooit van hebben gehoord.

Ik vind je aanname nogal onterecht.

Ik heb trouwens nog geen nieuwe ontwikkelingen gehoord... :(
Patrick Flickr Nikon D700 en diverse Fujifilm camera's met veel te veel glas
Patrick

Technisch Beheerder

Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor MauritsD » za nov 05 2011 1:26 am

Ik heb m aangezet.
Ben allang niet anoniem meer op internet :ugeek: en gewend om dagelijks 10+ spammails te deleten

Laat de aanbiedingen maar komen :mrgreen:
"Er zij licht; en er was licht." (Genesis 1:3)
Nikon heeft daar mooi op ingespeeld !
MauritsD

Clublid

Ervaringsniveau: ****

Onderwerp:

Berichtdoor André » za nov 05 2011 2:01 am

Ik neem dat je niet mijn aanname bedoeld ?????

Ik vind zijn hele verhaal en gedachtegang behoorlijk kort door de bocht.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip

Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.
André

Forumlid

Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Timotheus » za nov 05 2011 12:54 pm

Uiteraard respecteer ik ten volle dit initiatief van de Nikon Club, en staan de goede bedoelingen van de Club geen moment ter discussie.

Maar als ik iets nodig heb, schaf ik dat gewoon aan bij foto Konijnenberg of een vergelijkbare zaak, gewoon omdat ik wil dat dat soort zaken blijft bestaan. En dan kan het me geen bal schelen dat ik daar misschien een enkel procentje meer betaal dan bij de een of andere prijspakker of dozenschuiver op internet, die vijf jaar geleden handelde in invalidenwagens, nu in foto-apparatuur en over vijf jaar misschien in potentiepillen. Dat heet solidariteit met gelijkgestemden, en waardering voor vakkennis.

Bovendien valt het met het extra betalen bij de vakhandel soms enorm mee. Ik kocht bij foto Konijnenberg laatst een Nikon D7000 met een 16-85 lens voor 1349 euro, en een vergelijkend onderzoek leerde me dat dat behoorlijk scherp geprijsd was.
D7000 • 17-55mm f/2.8 NIKKOR • 35mm f/1.8 NIKKOR • Lumix DMC-LX100
Timotheus

Forumlid

Onderwerp:

Berichtdoor Patrick » za nov 05 2011 1:25 pm

André schreef:

Ik neem dat je niet mijn aanname bedoeld ?????

Ik vind zijn hele verhaal en gedachtegang behoorlijk kort door de bocht.

Ik quote jou toch niet André? :shock:
Patrick Flickr Nikon D700 en diverse Fujifilm camera's met veel te veel glas
Patrick

Technisch Beheerder

Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor hansvk » za nov 05 2011 11:41 pm

Vanavond wel even onder je bed kijken he, voordat je erin gaat .
En blijkbaar ben je al op de hoogte van de voorwaarden :huh:
D90, Tamron 17-50 f/2.8, Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G, Nikon AF-D 80-200 f/2.8 ED, Nikon AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G IF-ED, Nikon AF-S VR micro 105mm f/2.8G
(D40 + 18-55)
hansvk

Forumlid

Onderwerp:

Berichtdoor Vincent » ma nov 07 2011 9:28 am

Ik blijf eigenlijk het probleem niet zo zien. Het is geen verplichting om een vinkje aan te zetten. Heb je er geen geloof of vertrouwen in dan doe je het gewoon niet. Zo simpel is het. Geloof je er wel in maar hou je niet van aanbiedingen en betaal je liever de adviesprijs, ook geen probleem toch? Dan laat je het vinkje lekker uit.

Ben ik alleen wel benieuwd welke sceptische leden ineens snel hun principes opzij en hun 'vinkje' aan- zetten in het hypothetische geval dat er ineens een erg aantrekkelijke aanbieding bekend wordt... :mryellow:
Vincent

Clublid

Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor JvdKooij » ma nov 14 2011 12:31 pm

Nou, vinkje eindelijk gevonden en aangezet, laat die fantastische aanbiedingen maar komen.
De meeste (grote) fotozaken hebben mijn gegevens allang :D
Groetjes,
Jaap
JvdKooij

Forumlid

Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor jan » ma nov 14 2011 12:37 pm

jvdk schreef:Nou, vinkje eindelijk gevonden en aangezet, laat die fantastische aanbiedingen maar komen.
De meeste (grote) fotozaken hebben mijn gegevens allang :D

Maar die wisten niet dat je NCN lid bent en dus kreeg je de giga kortingen niet automatisch. Die stak men nog in eigen zak :lol: :lol: :lol:
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
jan

Bestuurslid

Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor Fera Albi » ma nov 14 2011 3:02 pm

jvdk schreef:"...De meeste (grote) fotozaken hebben mijn gegevens allang :D

En je spaarvarken erbij :lol:
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
Fera Albi

Clublid

Onderwerp:

Berichtdoor JvdKooij » ma nov 14 2011 3:18 pm

Fera Albi schreef:
jvdk schreef:"...De meeste (grote) fotozaken hebben mijn gegevens allang :D

En je spaarvarken erbij :lol:

Klopt :mryellow: en als mijn plannen doorgaan voor komend jaar, wordt dat spaarvarken echt niet dikker
Groetjes,
Jaap
JvdKooij

Forumlid

Ervaringsniveau: *
Contacteer:

Onderwerp:

Berichtdoor RedHenk » ma nov 14 2011 3:55 pm

Misschien is het handig als iemand eens liet weten welke aantrekkelijke aanbiedingen er zoal langsgekomen zijn en het aantal "extra "spam over een periode van , pak hem beet , een kwartaal ! Dan kunnen er appels met peren vergeleken worden :!:
Dit zijn echt ervarings akties naar mijn idee , laat de praktijk het uitwijzen.
RedHenk

Forumlid

Onderwerp:

Berichtdoor Fera Albi » ma nov 14 2011 4:31 pm

RedHenk schreef:"Misschien is het handig als iemand eens liet weten welke aantrekkelijke aanbiedingen er zoal langsgekomen zijn en het aantal "extra "spam over een periode van , pak hem beet , een kwartaal ! .".

Nou Henk, dat is al met al over het afgelopen kwartaal dan bij elkaar opgeteld en door de bank genomen voor aanbiedingen - spam precies: 0 - 0! :D
De hele oefening is nog in voorbereidende fase, dus het zal nog wel even duren voordat iemand die het vinkje wel aan heeft durven zetten je nieuwsgierigheid hieromtrent kan bevredigen.
Je zou natuurlijk ook gewoon de stoute schoenen kunnen aantrekken en je in een vlaag van onvoorzichtigheid zelf kunnen aanmelden door je vinkje aan te klikken. En dan maar zien wat er allemaal op je af komt ... :mrgreen:
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
Fera Albi

Clublid

Terug naar “Het Forum”