Nieuwe regel op het forum

Plaats hier je vragen en opmerkingen over dit forum.

Onderwerp:

Nieuwe regel op het forum

Berichtdoor Roelof » ma apr 16 2012 1:31 am

Naar aanleiding van deze discussie heeft uw team van moderatoren de koppen bij elkaar gestoken en wij hebben besloten tot het instellen van een nieuwe forumregel. Dat deden wij niet graag, want we geven er de voorkeur aan om zo min mogelijk vast te leggen in regels.

De nieuwe regel is te vinden in de forumregels, maar om jullie niet al te erg laten zoeken, staat ie hieronder ook:

Sommige gebruikers stellen het niet op prijs dat hun foto's worden bewerkt en daarna weer geplaatst worden. Deze gebruikers zijn zijn herkenbaar aan het veld 'Mijn foto's bewerken toegestaan: Nee' in hun profiel, dit is ook zichtbaar naast hun berichten. Als er dan toch bewerkte foto's geplaatst worden, dan worden deze direct van het forum verwijderd.

Ben je nu verplicht om je profiel aan te passen? Nee.
Je hoeft het niet in te vullen, maar eenmaal ingevuld blijft hij ingevuld, je kunt je keuze wel veranderen, maar niet meer weghalen.
Wil je perse niet dat je foto's bewerkt op het forum teruggeplaatst worden dan stel ik voor dat je je profiel zsm aanpast.
Betekent dit dat als je je profiel niet aanpast of sterker nog als je 'Ja' invult dat je foto's dan plotseling vogelvrij zijn? Nee, de normen van goed fatsoen blijven hier geldig. Als een bewerking echt anders is dan jouw intentie met de foto dan zal de plaatser hem ongetwijfeld weer willen verwijderen. Maar dan verdient goed overleg de voorkeur boven naar een moderator lopen.
Mocht je echt nog commentaar willen geven op deze nieuwe regel dan kan dat in het bovengenoemde draadje.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Gebruikersavatar
Roelof

Clublid
Berichten: 5390


Locatie: Hoogeveen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Terug naar “Het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten