Gebruiker of clublid

Plaats hier je vragen en opmerkingen over dit forum.
Plaats reactie
edakanja
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Gebruiker of clublid

Bericht door edakanja » vr sep 21 2012 10:38 pm

Weet niet of ik goed zit om deze vraag hier te stellen, maar mijn vraag is wat is het verschil tussen Clublid en geregistreerde gebruikers.
ik heb sinds kort een gezinslidmaatschap, mijn man is ook lid, nu staat er bij mijn profiel "geregistreerde gebruiker" en bij mijn man staat "clublid" maakt dit nog een daadwerkelijk verschil? gr. Anja
Fotograferen is kijken op een andere manier.

https://www.flickr.com/photos/edakanja/

JaapV
Clublid
Clublid
Contacteer:

Re: Gebruiker of clublid

Bericht door JaapV » vr sep 21 2012 10:45 pm

Heb je het er al met je man over gehad? :mryellow:

Mogelijk heeft hij zijn of jullie (?) postcode al ingevuld in zijn profiel, maar jij de jouwe (?) niet... :wink2:

En als jij dat later hebt gedaan dan hij, dan moet je nog even wachten tot er weer een serietje door de software is getrokken (Patrick, vergeef me mijn weinig respectvolle formulering).
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes

Roelof
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » za sep 22 2012 9:49 am

Het verschil tussen geregistreerde gebruiker en clublid is dat je op het forum als clublid een of twee secties meer ziet en dat je alleen als clublid nieuwe topics kunt openen in 'gevraagd en aangeboden' en 'ncn magazine'. Verder worden alleen op het forum geregistreerde clubleden meegenomen in de kortingsregeling bij de webwinkel van Kamera Express (als ze het betreffende vinkje hebben gezet.)
De reden dat je nog niet als clublid op het forum staat, is dat je nog niet in mijn laatste ledenlijst vermeld staat. Forum en ledenadministratie worden op verschillende systemen gedraaid en de ledenlijst wordt zo'n twee keer per maand gesynchroniseerd.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

pacha
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door pacha » za sep 22 2012 1:06 pm

Roelof,
wil lid worden,
maar wil dan graag van alle voordelen kunnen genieten, zoals de andere clubleden, die in Nederland wonen,
zal dus niet kunnen, als ik bovenstaande goed begrijp,
want...
ik woon in het buitenland, en heb geen Nederlands postnummer, zal me dus nooit als volwaardig 'Clublid' kunnen aanmelden,
zal bijgevolg naast een groot aantal belangrijke voordelen grijpen,
zal bijna alle voordelen moeten missen,
behalve met mijn clubpasje, vanuit het buitenland, aan clubactiviteiten in Nederland deelnemen.

Is er een oplossing, om toch volwaardig lid te kunnen worden, voor wie in het buitenland woont?
Met veel dank.
Nikon D7000, en wat glas.
http://blog.seniorennet.be/pacha/" onclick="window.open(this.href);return false;

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » za sep 22 2012 2:00 pm

We kennen maar twee soorten leden. "Normale" clubleden en "gezinsleden". Buitenlandse leden hebben dezelfde rechten als alle andere"normale" clubleden. De laatsten hebben wel de voordelen van het lidmaatschap maar ontvangen geen NCN Magazine, daar dit al naar het "normale" clublid gaat dat eraan gekoppeld is.

We hebben onlangs wel de prijs voor leden in het buitenland wat moeten verhogen daar de kosten voor de verzending van ons magazine steeds hoger werden en buitenlandse leden gewoon meer kostten dan de contributie die ze betaalden. Dat is nog steeds zo, maar de balans is nu wat meer in evenwicht. Op zich vinden we dat als bestuur geen probleem, zeker omdat buitenlandse leden minder of geen aanspraken maken op andere zaken die de club geld kosten. En mits we niet worden overstroomd met buitenlandse leden natuurlijk. Maar dat zal niet snel gebeuren.

NCN is natuurlijk wel NC NEDERLAND. Dus ligt onze focus ook in Nederland. Daardoor zullen er altijd zaken zijn waar je als buitenlands lid niet de vruchten van zal kunnen plukken. Dat is met name het bijwonen van activiteiten.

Onze partners kiezen we ook in Nederland. Met name de samenwerking met Kamera Express is in jouw geval interessant, want volgens mij stellen ze geen enkele voorwaarde naast het feit dat je NCN clublid moet zijn om in aanmerking te komen voor hun kortingsregeling.

Het voordeel voor jou als buitenlands lid zal met name liggen in de ontvangst van ons toch wel erg fraaie NCN Magazine en de eventuele korting bij partners voor zover jij daar als buitenlander van gebruik weet te maken. En de extra mogelijkheden op het forum, met name het kunnen plaatsen van advertenties. En natuurlijk het warme gevoel dat het lidmaatschap met zich meedraagt.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Het Forum”