Ledenlijst met laatste betaalstatus in gebruik genomen

Plaats hier je vragen en opmerkingen over dit forum.

Onderwerp:

Ledenlijst met laatste betaalstatus in gebruik genomen

Berichtdoor Patrick » wo mar 06 2013 11:39 am

We gebruiken nu op het forum de ledenlijst met inachtneming van de betaalstatus. Iedereen die nog niet betaald heeft volgens onze administratie zit dus niet meer in de "Clubleden" groep van het forum.

Als je denkt dat je nieuwe status onterecht is, stuur dan een mailtje naar administratie@nikon-club-nederland.nl. Dan wordt dat snel verholpen. Ik zal vaker dan normaal een nieuwe lijst ophalen zodat eventuele mutaties snel op het forum opgepikt worden.

Een en ander heeft overigens ook gevolgen voor de lijst die naar Kamera-Express gaat. Ik weet niet hoe snel die zullen zijn met de verwerking van die lijst, maar er vallen best wat mensen af nu!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26853


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Ledenlijst met laatste betaalstatus in gebruik genomen

Berichtdoor Patrick » do mar 07 2013 11:39 pm

Ik heb zojuist alle reacties uit dit draadje verwijderd. Dit was bedoeld als een informatief draadje. Algemene vragen over de procedure en zo zijn welkom. Vragen over je persoonlijke situatie: administratie@nikon-club-nederland.nl.

En een discussie over wat hier wel en niet geplaatst mag worden in dit draadje, daar heeft niemand wat aan.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26853


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten