m.b.t "Mijn foto's bewerken toegestaan"

Plaats hier je vragen en opmerkingen over dit forum.

Knopje "Op Verzoek" Toevoegen?

Ja
35
60%
Nee
23
40%
 
Totaal aantal stemmen: 58

Onderwerp:

Re: m.b.t "Mijn foto's bewerken toegestaan"

Berichtdoor JanJacob » zo jul 14 2013 2:01 am

Ik mis in deze poll de optie 'lekker boeiend'.
JanJacob

Forumlid
Berichten: 699


Locatie: Barendrecht
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: m.b.t "Mijn foto's bewerken toegestaan"

Berichtdoor jantom » zo jul 14 2013 2:16 am

Je bent de enige niet...
Gebruikersavatar
jantom

Clublid
Berichten: 1812


Locatie: IJmuiden
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: m.b.t "Mijn foto's bewerken toegestaan"

Berichtdoor Remon » zo jul 14 2013 12:01 pm

Als t je niet boeit, waarom zou je dan de moeite nemen om überhaupt het topic te lezen? :)
Gear: Nikon D90 + Grip - Nikon AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G - Nikon AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G - Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G - 2x Nikon Speedlight SB-24
Mijn foto's kunnen soms apart zijn bewerkt!
Gebruikersavatar
Remon

Forumlid
Berichten: 489


Locatie: Heemskerk
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: m.b.t "Mijn foto's bewerken toegestaan"

Berichtdoor M@rcel » zo jul 14 2013 1:22 pm

Wat is het nadeel van het plaatsen van de optie op verzoek? Heeft iemand daar nu daadwerkelijk last van als je daar voor kunt kiezen? Als iemand graag een knop op verzoek wil en er is niet 1 reden die nadelig is voor alle andere leden, dan zie ik het probleem niet. En net zoals TheDeadPixel heb ik nog geen reden gelezen die nadelig is, zeker niet voor alle leden.

Wanneer sluit de poll en wanneer wordt het besluit genomen?
M@rcel

Forumlid
Berichten: 500


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: m.b.t "Mijn foto's bewerken toegestaan"

Berichtdoor JaapV » ma jul 15 2013 12:19 am

Een flink nadeel is al op de vorige pagina door iJoost gemeld: als je hier eenmaal mee begint dan is het eind zoek en dan is het een kwestie van (korte) tijd tot het een compleet lachertje wordt.

Tegenvraag: wat is er op tegen om je exacte eisen en wensen in je onderschrift te zetten?
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Gebruikersavatar
JaapV

Clublid
Berichten: 5194


Locatie: Oud-Beijerland
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Onderwerp:

Re: m.b.t "Mijn foto's bewerken toegestaan"

Berichtdoor Roelof » ma jul 15 2013 12:31 am

M@rcel schreef:Wat is het nadeel van het plaatsen van de optie op verzoek? Heeft iemand daar nu daadwerkelijk last van als je daar voor kunt kiezen? Als iemand graag een knop op verzoek wil en er is niet 1 reden die nadelig is voor alle andere leden, dan zie ik het probleem niet. En net zoals TheDeadPixel heb ik nog geen reden gelezen die nadelig is, zeker niet voor alle leden.

Heel simpel, het nadeel van het plaatsen van de optie is dat dat meer werk is dan jij doet voorkomen.
Er is aangegeven dat het aanmaken van dat nieuwe veld gaat betekenen dat alle eerder gemaakte keuzes vervallen en dat iedereen, meer dan 4700 forumleden hun keuze opnieuw moeten maken voor iets wat tot nu toe 34 gebruikers een goed idee vonden en 23 een slecht idee. De reactie daarop was 'So be it'. Daar denk ik iets anders over.
Patrick heeft gezegd dat hij wil kijken naar de haalbaarheid van het automatisch invullen van die optie, maar dat betekent dat hij een boel werk moet doen, zodat de meesten niets hoeven te doen.
Daar moet hij eerst tijd voor vrijmaken.

M@rcel schreef:Wanneer sluit de poll en wanneer wordt het besluit genomen?

Wanneer de poll sluit?
Ik weet het niet, dat is er niet bij gezegd toen de poll is aangemaakt. Het is ook geen officiële poll in de zin van 'aangemaakt door het beheersteam van het forum', dus ik heb daar ook geen zeggenschap in. Maar we hebben het forum jaren draaiend gehouden zonder die extra optie, dus ik dacht zo dat we nu echt niet binnen tien dagen, in de vakantieperiode een beslissing hoeven te nemen.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
Gebruikersavatar
Roelof

Clublid
Berichten: 5390


Locatie: Hoogeveen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten