Kan met smartphone niet meer inloggen

Plaats hier je vragen en opmerkingen over dit forum.

Onderwerp:

Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Nikkormaat » di aug 30 2016 3:55 pm

Sinds vandaag kan ik niet meer met mijn smartphone inloggen. Na invoer van gebruikersnaam en wachtwoord verschijnt het startscherm. Als ik dan op b.v. Nieuw of ongelezen tik, kom ik weer in het aanmeldscherm met lege regels voor naam en wachtwoord. Er wordt geen melding gegeven over verkeerde invoer. Met pc en i-pad werkt alles normaal.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
In ruim 50 jaar van Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2780


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Richard » di aug 30 2016 4:00 pm

Alle forumcookies verwijderen (rechtsonder in het forumscherm). Als dat niet helpt de cache van je smartphone browser legen, Google is daarbij je vriend.

Op een smartphone geef ik persoonlijk de voorkeur aan Tapatalk. Maar smaken kunnen verschillen.
Met vriendelijke groet,

Richard
Gebruikersavatar
Richard

Serverbeheerder
Berichten: 3581


Locatie: West-Friesland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Nikkormaat » di aug 30 2016 4:48 pm

Ik heb deze smartphone pas een 2 weken en heb weinig met de browser ( Google) gedaan. De cache van de gsm had nog veel ruimte, maar ik heb hem geleegd. In de opslag geeft hij 0 KB cachegegevens aan. Wat bedoel je met Google is je vriend? Ik heb geen idee hoe ik de cache van de browser moet zoeken.
In ruim 50 jaar van Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2780


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Highlander » di aug 30 2016 5:54 pm

Rechts onderin " verwijder alle forumkoekjes "
Met vriendelijke groet,
Chris

Plaatjes kieken van Duncen McLeod kan HIER
Gebruikersavatar
Highlander

Forumbeheerder
Berichten: 6486


Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Nikkormaat » di aug 30 2016 9:25 pm

Die koekjes zijn verwijderd. Als ik mijn naam en wachtwoord het ingevoerd, zie ik mijn naam Nikkormaat links boven in het scherm staan. Dat wekt de indruk dat ik echt ben ingelogd. Als ik daarna de rubriek Nieuw of Ongelezen activeer, krijg ik toch weer die melding dat ik daarvoor geregistreerd en aan gemeld moet zijn.
In ruim 50 jaar van Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2780


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Peter » di aug 30 2016 9:39 pm

je smartphone onthoudt de inlog naam en wellicht ook je wachtwoord. Je bent dan echter niet ingelogd.
Je zult op aanmelden moeten drukken voordat je daadwerkelijk ingelogd bent.
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7767


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Richard » di aug 30 2016 9:43 pm

Als op deze pagina voor "Onthouden" geen vinkje staat wordt je automatisch afgemeld: ucp.php?mode=login

Hoe gaat het als je een vinkje voor "Onthouden" zet?
Met vriendelijke groet,

Richard
Gebruikersavatar
Richard

Serverbeheerder
Berichten: 3581


Locatie: West-Friesland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Nikkormaat » di aug 30 2016 9:57 pm

De koekjes zijn verwijderd. Ik gebruik nooit onthouden, maar tik tekens opnieuw mijn gebruikersnaam en wachtwoord in. Daarna tik ik op het vak aanmelden op de website of op de knop Ga van de smartphone. In beide gevallen zie ik dat ik ben ingelogd, omdat de tekst Priveberichten verschijnt, evenals mijn avatar en gebruikersnaam Nikkormaat. Toch krijg ik als ik de rubriek Nieuw of Ongelezen aantik telkens de melding dat ik eerst geregistreerd en aangemeld moet zijn.
In ruim 50 jaar van Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2780


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Nikkormaat » di aug 30 2016 10:40 pm

Ik heb nog iets vreemds ontdekt. Links boven in het scherm van de smartphone is er een item Snelle Links. Als ik die activeer, verschijnen onder andere de opties Nieuwe berichten en Ongelezen berichten. Wanneer ik een van die opties kies, verschijnen de gewenste berichten zonder dat ik opnieuw hoef in te loggen. Merkwaardig dat de commando's Nieuw en Ongelezen rechtsboven in het scherm anders reageren dan de commando's in de rubriek Snelle Links.
In ruim 50 jaar van Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2780


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Richard » di aug 30 2016 10:52 pm

Uiterst merkwaardig omdat de "Ongelezen" link links en rechts naar dezelfde link verwijzen: search.php?search_id=unreadposts
Met vriendelijke groet,

Richard
Gebruikersavatar
Richard

Serverbeheerder
Berichten: 3581


Locatie: West-Friesland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Nikkormaat » di aug 30 2016 11:12 pm

Per ongeluk half bericht verzonden en gewist.
Laatst gewijzigd door Nikkormaat op di aug 30 2016 11:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
In ruim 50 jaar van Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2780


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Nikkormaat » di aug 30 2016 11:17 pm

Die indruk van een gezamelijke links had ik ook al. Er ligt voor jou als serverbeheerder nu wel een bijzondere puzzel voor je klaar. :frown: :think: Succes Richard.
In ruim 50 jaar van Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2780


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Highlander » di aug 30 2016 11:34 pm

Ja meneer het ligt toch echt niet aan ons, het kan niet anders dan het aan uw telefoon ligt :wink:
Met vriendelijke groet,
Chris

Plaatjes kieken van Duncen McLeod kan HIER
Gebruikersavatar
Highlander

Forumbeheerder
Berichten: 6486


Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Nikkormaat » di aug 30 2016 11:40 pm

Heeft iemand een hint waarnaar ik moet gaan zoeken?
In ruim 50 jaar van Agfa Silette1, Nikon FTn, FT2, F301, FA, Olympus L-30, F80 en D750 naar Z6 ll
Prachtig, die technische ontwikkelingen. Er is steeds weer iets nieuws te leren.
Gebruikersavatar
Nikkormaat

Clublid
Berichten: 2780


Locatie: Kennemerland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Kan met smartphone niet meer inloggen

Berichtdoor Autofan1985 » wo aug 31 2016 7:48 am

richhanz schreef:Alle forumcookies verwijderen (rechtsonder in het forumscherm). Als dat niet helpt de cache van je smartphone browser legen, Google is daarbij je vriend.

Op een smartphone geef ik persoonlijk de voorkeur aan Tapatalk. Maar smaken kunnen verschillen.

Die smaken verschillen idd, want heb zelden zo'n baggerapplicatie gezien als Tapatalk. Heb het meerdere malen geprobeerd, maar kan er echt niet aan wennen. Tevens heb ik de ervaring als beheerder dat Tapatalk dingen soms anders doet dan het forum, waardoor je soms rare posts krijgt...

Nikkormaat schreef:Heeft iemand een hint waarnaar ik moet gaan zoeken?

Ik denk dat het slim is gewoon even alle cache van je telefoon te verwijderen via de Recovery Mode. Hoe je hierin komt met jouw toestel kan je het beste even Googlen. Heb er wel erg in dat je alleen de cache verwijderd en niet cache & data. ;)
Nikon D300, Tokina AT-X 11-20 f/2.8 PRO DX, Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR, Tamron 70-300mm f/4-5.6 SP Di VC USD, Nikon MB-D10, Nikon SB-700
Gebruikersavatar
Autofan1985

Clublid
Berichten: 212


Locatie: Ridderkerk
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten