Welkom nieuw Nikon Club Nederland club- of forumlid!

Plaats hier je vragen en opmerkingen over dit forum.

Onderwerp:

Welkom nieuw Nikon Club Nederland club- of forumlid!

Berichtdoor Richard » zo jan 09 2022 7:29 pm

Welkom nieuw Nikon Club Nederland club- of forumlid!

Ben je hier gekomen en wacht je met smart op een antwoord op een uitdaging? Stel je dan hier voor: viewforum.php?f=16

Voor de actieve club- en forumleden: geef een nieuw club- of forumlid de gelegenheid om zich voor te stellen als er eerst een vraag is gesteld.

Op het forum is rechts onder de gebruikersnaam is te zien hoeveel berichten een gebruiker heeft gepost. Is een vraag het enige bericht, geef de gebruiker de gelegenheid om zich voor te stellen.

Helaas komt het voor dat een vraag word gesteld en de gebruiker met de Noorderzon vertrekt. Daarom dit bericht.

Wil je per se op het allereerste bericht van de nieuwe gebruiker antwoorden in een ander gedeelte dan voorstellen, verwijs dan naar deze draad. :wink2:
Met vriendelijke groet,

Richard
Gebruikersavatar
Richard

Serverbeheerder
Berichten: 3576


Locatie: West-Friesland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Welkom nieuw Nikon Club Nederland club- of forumlid!

Berichtdoor Natasjamvkoen » wo apr 27 2022 2:45 pm

Ik ben Natasja. Vroeger veel met analoog gefotografeerd, nu in bezit van de Nikon D7000 met sigma 18-300 lens, maar laatste jaren amper gebruikt. Wil het fotograferen weer wat meer op gaan pakken.
Natasjamvkoen

Forumlid
Berichten: 16


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Welkom nieuw Nikon Club Nederland club- of forumlid!

Berichtdoor evdm1959 » wo apr 27 2022 3:58 pm

Goed bezig Natasja. Weest welkom in ons midden. Benieuwd naar je werk.
Gebruikersavatar
evdm1959

Forumlid
Berichten: 160


Locatie: Den Haag
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Welkom nieuw Nikon Club Nederland club- of forumlid!

Berichtdoor AVLZ » zo okt 23 2022 11:29 pm

Mijn naam is Ad Verhoeven en woon in Lage Zwaluwe. Ik heb een Nikon D780 wat een fantastische camera is. Telkens ontdek ik nieuwe dingen. Ben veel met fotografie bezig zowel met de camera als opzoeken op internet e.d.
AVLZ

Forumlid
Berichten: 5


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Welkom nieuw Nikon Club Nederland club- of forumlid!

Berichtdoor Alfred » di jan 10 2023 8:07 pm

Mijn naam is Alfred Beker en woon in het mooie Nijmegen. Ik ben nu in het bezit van mijn eerste Nikon. Voeger in de analoge tijd Olympus OM 10 5 jaar geleden een Panasonic G7 gekocht en daarop volgde de G9 omdat ik super veel objectieven had 6 stuks Leica Elmarit 2,8. Even getwijfeld voor het kopen van de G9 aan de Nikon D500 de ( bestekamer voor landschapfotogafie ).
Na twee jaar met de G9 de stap gezet naar de Nikon Z7 II met de Nikkor z 24-120mm f/4 s de Nikkor Z 14-30mm f/4 s en de Samyang 24mm f3,5 ED AS UMC Tilt-Shift Nikon F (FX) dit in combinatie met de Nikon FTZ II adapter.
Gebruikersavatar
Alfred

Clublid
Berichten: 100


Locatie: Nijmegen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten