Veranderingen binnen het Forum team

Plaats hier je vragen en opmerkingen over dit forum.

Onderwerp:

Veranderingen binnen het Forum team

Berichtdoor voorhammr » zo jan 22 2023 7:41 pm

De laatste twee weken zijn uitdagende weken geweest voor mij als bestuurslid verantwoordelijk voor de ICT binnen de vereniging.

Onze forumbeheerder Robert de Jong (Forum: Robert) en forum-moderator Henk Kohsiek (Forum: henkk) hebben beide onafhankelijk van elkaar aangegeven te willen stoppen vanwege persoonlijke redenen, waardoor in één klap het voortbestaan van het forum gespreksstof van de dag werd. Want zonder forumbeheerder en met slechts een tweetal moderatoren is het forum helaas niet op een goede en kwalitatieve manier te beheren.

Na diverse telefoontjes en het benaderen van een oud-vrijwilliger hebben we de situatie nu zo afgestemd dat we het forum open kunnen houden en dat we de spreekwoordelijke stekker er niet uit hoeven te trekken.

Nieuwe forumbeheerder

Per direct is er een nieuwe forumbeheerder, maar dit is een oude bekende van iedereen namelijk Chris op de Hoek (Forum: Highlander). Omdat Chris al bekend was met deze positie en de software, is er door Robert al overgedragen aan hem. Ik wil hierbij dan ook Robert bedanken voor zijn geweldige inzet de laatste jaren. Door Robert werd het forum altijd netjes beheerd en als er problemen warend, werd dit door Robert altijd netjes opgelost.

Moderator minder

Henk Kohsiek heeft ook aangegeven te willen stoppen en voor Henk hebben we helaas nog geen vervanger. Ook Henk wil ik enorm bedanken voor zijn tomeloze inzet van de afgelopen jaren. Door Henk zijn er een heleboel draadjes weer soepel gaan lopen en zijn er ook situaties goed opgelost die anders uit de hand waren gelopen.

Met de overige moderatoren is er tevens gesproken en zij blijven aan. Half februari 2023 komt het volledige team bij elkaar om te overleggen en kijken naar de toekomst en afscheid te nemen van Robert en Henk.

Mocht iemand denken "ik draag het forum een warm hart toe en ik wil hier ook graag aan bijdragen”, schroom dan niet en stuur Chris op de Hoek of mij een PB.
We gaan dan graag met je in gesprek over de rol van moderator. Wil je eerst meer weten wat de functie inhoudt? Klik hier voor de vacature.
Bestuurslid ICT
=====================================
Nikon Z8
NIKKOR Z 50mm f/1.8 S
NIKKOR Z 14-24mm f/2.8 VR S
NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 VR S
NIKKOR Z 70-200mm f/2.8 VR S
NIKKOR Z 180-600mm f/5.6-6.3 VR
Gebruikersavatar
voorhammr

Bestuurslid
Berichten: 1323


Locatie: Weesp
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Veranderingen binnen het Forum team

Berichtdoor Peter » zo jan 22 2023 10:16 pm

hoi Robert, Henk, soms verschil van inzicht. maar bedankt voor jullie inzet

Chris, succes, en wel lief blijven :-)
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7745


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Veranderingen binnen het Forum team

Berichtdoor Highlander » ma jan 23 2023 7:36 am

Bedankt Peter 👍
Met vriendelijke groet,
Chris

Plaatjes kieken van Duncen McLeod kan HIER
Gebruikersavatar
Highlander

Forumbeheerder
Berichten: 6479


Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Veranderingen binnen het Forum team

Berichtdoor gvdnberg » ma jan 23 2023 10:21 am

Robert en Henk bedankt voor jullie inzet, zodat het forum als één van de peilers van onze vereniging staat als een huis ondanks de schermutselingen die door jullie zijn gladgestreken. Ik heb bewondering voor jullie oplossend vermogen en respect voor jullie opstelling om het forum prettig en leesbaar te houden.
Chris, tja wat zal ik zeggen: Wat fijn dat je de draad weer oppakt! Goed om te zien dat je weer terug bent. En dat meen ik voor 100%.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Online
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3129


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Veranderingen binnen het Forum team

Berichtdoor Karina2 » ma jan 23 2023 1:18 pm

Dank jullie wel, Robert en Henk voor al jullie tijd, energie en werk.
Chris, fijn dat jij het team weer komt versterken. Welcome back!
Karina2

Bladredactie
Berichten: 1540


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Veranderingen binnen het Forum team

Berichtdoor Henk » ma jan 23 2023 8:40 pm

Welkom terug Chris. Goed dat je er weer bij bent.
Robert en Henk, heel veel dank voor jullie werk. Geen makkelijke job, maar prima werk verricht.
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Henk

Bestuurslid
Berichten: 1729


Locatie: Deventer
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Veranderingen binnen het Forum team

Berichtdoor Willem Focus » ma jan 23 2023 10:31 pm

Hallo.

Dank aan iedereen die zich heeft ingezet en weer gaat inzetten voor dit forum.
Ik ben zelf best een poosje niet erg actief geweest hier, maar na het afscheid nemen van al mijn andere social media heb ik de weg naar NCN weer terug gevonden. En ok, ook hier krijg je niet altijd de aandacht die je misschien zou willen voor je fotowerk, maar we bevinden ons hier wel tussen gelijk gestemden en wil ik mijn waardering uitspreken voor iedereen die zich belangeloos inzet voor het in stand houden van dit Nikon bolwerk.

Groet…..Willem.😉
Willem Focus

Clublid
Berichten: 1439


Locatie: Rijen
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Veranderingen binnen het Forum team

Berichtdoor robcctje » di jan 24 2023 5:27 pm

Robert en Henk bedankt voor jullie inzet en werk wat jullie gedaan hebben.

En Chris welkom terug en veel plezier met je nieuwe/oude job.

Gr Rob
Gebruikersavatar
robcctje

Clublid
Berichten: 1386


Locatie: Nordhorn
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten