NX Studio

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.

Onderwerp:

NX Studio

Berichtdoor iteboersma » do mar 02 2023 5:50 pm

Ik kan de foto's die in een map opgeslagen en gemaakt zijn met de Z9 niet meer openen, de melding, er is geen bestand
dat kan worden weer gegeven, komt dan in beeld,open ik de map in verkenner dan komen alle foto's in beeld,en na een dubbelklik op de foto wordt NX Studio gestart en komt de melding , er is geen bestand dat kan worden weer gegeven.
Kan dit ook te maken hebben dat ik Luminar Neo gedownload heb, ik kan namelijk in Luminar Leo de foto's wel openen maar niet bewerken, de foto's zijn ook niet te openen in Elements 2021 en ook niet in Luminar 4
Foto's gemaakt met de D7100 geven geen probleem.
Wie o wie kan in deze duisternis zijn licht er over laten schijnen?
iteboersma

Clublid
Berichten: 22


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: *

Onderwerp:

Re: NX Studio

Berichtdoor Patrick » do mar 02 2023 6:06 pm

Ik zou de laatste versie van het programma eens downloaden. Of de huidige versie updaten. Jouw versie “snapt” blijkbaar het formaat van de Z9 niet…
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26813


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: NX Studio

Berichtdoor iteboersma » do mar 02 2023 6:51 pm

Hoi Patrick, bedankt voor je snelle reactie,maar dat zal niet helpen, ik heb de nieuwste versie van NXStudio, andere foto's gemaakt met de Z9 kan ik wel in NX studio wel openen, daarom begrijp ik niet dat de meest recente foto's niet geopend kunnen worden, een groot raadsel.
iteboersma

Clublid
Berichten: 22


Locatie: Groningen
Ervaringsniveau: *


Terug naar “Computer hardware en software algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten