vraagje: had dit forum in het verleden niet een donkere modus voor weergave ?
Zo ja, kan dit weer ingeschakeld worden ? Zo nee.., dan hebben we (nog) geen donkere modus.
Je kan deze als extensie in phpBB installeren
donkere modus
Onderwerp:
Re: donkere modus
Hier staat wat anders: viewtopic.php?f=82&t=71213
Met vriendelijke groet,
Richard
Richard
Onderwerp:
uuh ja, geen donkere modus dus in het verleden. Ik had het niet meer in beeld eerlijk gezegd.
Wat mij betreft mag het als (optie) worden ingeschakeld. Een ieder kan toch zelf de keuze maken in het gebruikersprofiel.
Vooral in de avonduren vind ik het prettig op een PC. Mag hopen dat we de 'poll gedachte' achter ons kunnen laten, die spanning kan ik niet aan haha
Wat mij betreft mag het als (optie) worden ingeschakeld. Een ieder kan toch zelf de keuze maken in het gebruikersprofiel.
Vooral in de avonduren vind ik het prettig op een PC. Mag hopen dat we de 'poll gedachte' achter ons kunnen laten, die spanning kan ik niet aan haha
Onderwerp:
Goedemorgen Peter
Excuses voor mijn late reactie.
We hebben vorig jaar een enquête gedaan onder de clubleden en ik verwacht dat daar ook voor het forum betreft aanbevelingen komen voor de toekomst. v, tot die tijd wil ik geen wijzigingen doorvoeren, wel wil ik jouw voorstel meenemen als we plannen gaan maken vanuit die aanbevelingen.
Excuses voor mijn late reactie.
We hebben vorig jaar een enquête gedaan onder de clubleden en ik verwacht dat daar ook voor het forum betreft aanbevelingen komen voor de toekomst. v, tot die tijd wil ik geen wijzigingen doorvoeren, wel wil ik jouw voorstel meenemen als we plannen gaan maken vanuit die aanbevelingen.
- Highlander
- Foto's bewerken toestaan: Ja