Guggenheim Museum, Bilbao, Spanje

Onderwerp:

Guggenheim Museum, Bilbao, Spanje

Berichtdoor gvdnberg » zo dec 26 2021 10:01 pm

Dit jaar zijn we een paar dagen in Bilbao geweest, met als belangrijkste reisdoel het Gugenheim Museum:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

Deze drie foto's heb ik als drieluik gepresenteerd op de november expositie van AFV Kontrast, één van de fotoclubs in Tilburg.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3129


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Guggenheim Museum, Bilbao, Spanje

Berichtdoor Gemmageluk60 » ma dec 27 2021 10:19 am

De entree is al indrukwekkend. Er is nog een hoop mogelijk met zo weinig licht.
"Het leven draait niet om wachten tot de storm voorbij is, het gaat erom te leren dansen in de regen."-Vivian Greene
Gemmageluk60

Clublid
Berichten: 824


Locatie: Zoelen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Guggenheim Museum, Bilbao, Spanje

Berichtdoor Henk » ma dec 27 2021 11:04 am

Mooie serie Gert
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Henk

Bestuurslid a.i.
Berichten: 1729


Locatie: Deventer
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Guggenheim Museum, Bilbao, Spanje

Berichtdoor Skippy » ma dec 27 2021 12:28 pm

Fraaie foto's Gert. Hoe vond je Bilbao verder? Ik vind het een leuke stad, aanrader voor een stedentrip.
Skippy

Moderator
Berichten: 11596


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Guggenheim Museum, Bilbao, Spanje

Berichtdoor gvdnberg » ma dec 27 2021 2:27 pm

Zeker een aanrader voor een stedentrip! Wij waren er 5 dagen en willen zeker nog eens terug, niet alleen voor de stad maar ook voor de omgeving. Heerlijk trouwens om zoveel keuze te hebben voor tapas en diner, alleen wennen dat het diner meestal pas laat in de avond is.
Erg prettige stad om in rond te lopen.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3129


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Guggenheim Museum, Bilbao, Spanje

Berichtdoor Skippy » ma dec 27 2021 6:57 pm

Gert, Mevr. Skippy en ik zijn in 2014 naar Bilbao gevlogen en hebben daar een auto gehuurd. Vervolgens via de prachtige Picos de Europa (overnacht in de fraaie Parador in Fuénte De) naar Santiago de Compostela gereden, daar de auto ingeleverd en terug gevlogen. Prachtige reis!

Over het late eten, inderdaad onwennig voor de meeste Nederlanders. Wij dineren in Spanje altijd laat en kiezen dan een restaurant waar locals eten. Beter - authentiek Spaans - eten dan in toeristenrestaurants en leukere sfeer.
Skippy

Moderator
Berichten: 11596


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Guggenheim Museum, Bilbao, Spanje

Berichtdoor gvdnberg » ma dec 27 2021 7:12 pm

Hoi Luc, “ eten bij de locals” is ons ook goed afgegaan. Heerlijk en gastvrij en authentiek zoals je omschrijft.
Wij zijn met mijn auto via een paar dagen aan de kust bij de binnenzee van Arcachon naar Bilbao gereden. Daar hebben we langs de kust een rit gemaakt naar San Sebastián en over de snelweg weer terug naar Bilbao. Erg mooie rit ook! Veel van genoten en erg verbaasd gekeken naar de kerncentrale die nooit in gebruik kwam. Detoneert daar aardig in de omgeving. Op de terugweg hebben we ergens halverwege overnacht, zodat we in 2 redelijke dagen naar huis reden.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3129


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Architectuur, industrie en urbex”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten