Eerste keer urbex

Onderwerp:

Eerste keer urbex

Berichtdoor jeroen13579 » zo sep 28 2014 6:17 pm

Goede avond iedereen

Ik zou 1 van de komende dag is urbex fotografie willen gaan doen

Allee het is wel mijn eerste keer.

Wie heeft er tips

Wie heeft toffe locaties (in belgie), ik weet dat deze niet graag gedeeld worden. En dat ze zeggen zoek zelf. Maar als beginner is dit niet gemakkelijk. Maar moest je het niet willen geven. Geen probleem :)

Welke lens is het beste

Wat moet ik nog zoal meenemen

En waarschijnlijk niet maar is het verstandig om alleen te gaan?

Alvast bedankt allemaal
jeroen13579

Forumlid
Berichten: 73



Onderwerp:

Re: Eerste keer urbex

Berichtdoor HannahV » zo sep 28 2014 6:25 pm

Hallo! :)

Met locaties kan ik je helaas niet helpen.. Wel is het handig om een statief bij je te hebben. Ik weet niet welke lenzen je hebt, maar ik zou voor je meest lichtsterke lens gaan. Ik heb zelf trouwens geen ervaring met urbex, maar het lijkt mij wel interessant om iets met een groothoek te doen :) Succes!
Nikon D850 + Sigma ART 85mm 1.4 + Nikon 70-200mm f/2.8 VRII. Voor al uw hondenplaatjes.
Rifle shooter | Nikon Shooter.
Gebruikersavatar
HannahV

Forumlid
Berichten: 1196


Locatie: Strijen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Eerste keer urbex

Berichtdoor DiFiWi » zo sep 28 2014 6:31 pm

spookstad Doel is een mooie locatie en nog legaal ook
hoewel dit al heel vaak voorbij is gekomen heb ik er ontzettend veel plezier daar rond gelopen
hoewel je de huizen niet mag betreden is dit weldegelijk mogelijk
en zitten hele mooie huizen tussen

wat ben je nodig
ikzelf had een sigma 17-70 f2.8-4.5 lens bij mij
statief erg handig, zaklamp, extra accu´s. kaartjes,
maar bovenal je gezonde verstand en veiligheid boven alles
Groeten uit Limburg.
DiFiWi

Forumlid
Berichten: 123


Locatie: Ven-Zelderheide
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Eerste keer urbex

Berichtdoor eelco » zo sep 28 2014 9:41 pm