In april van dit jaar zijn met 5 leden van de fotoclub naar Charleroi geweest. Wat een enorm troosteloos gebied en wat een verpaupering en wat een geldverspilling. De lelijkste stad van de wereld wordt Charleroi genoemd, of dit zo is weet ik niet, heb niet genoeg vergelijkingsmateriaal maar lelijk is het er wel Power Plant
Hilda. Grappige is dat ik geen urbex foto's verwacht na je korte intro maar stadfoto's, of je bedoeld dat het lelijk is door de urbex? Charleoi is idd geen erg fraaie stad maar een walhalla voor urbexers en daardoor dus wel mooi(vind ik dan he)
Ja hoor, je kan overal zo in, geen hekken alleen rond die portierswoning maar die hekken zitten dicht met een ijzerdraadje. Bijna alle urbex locaties konden we zo in. Om die kerk te komen moesten we via het terrein van het politiebureau.
Da's niet Powerplant IM, zo te zien. IM is zwaar bewaakt en nagenoeg niet toegankelijk, met uitzondering van de koeltoren. Maar behalve een indrukwekkend beeld is in die koeltoren ook verder niks te vinden, ook niet voor lieden met de verkeerde intenties.
Dan verbaast het mij dat je geen foto's hebt van de control decks, als je zo makkelijk binnen bent gekomen. Dat is namelijk de hoofdprijs in deze locatie. Ook het beeld binnen in de koeltoren is magnifiek, die platen mis ik ook...
Nou ik heb last van hoogte vrees, anderen zijn wel daarboven geweest (en bijna verongelukt omdat het er erg krakkemikkig was) In koeltoren heb ik wel foto's gemaakt
Hier zie je een paar die de trap beklimmen naar die controlekamer of zo