Arnhem Centraal

Onderwerp:

Re: Arnhem Centraal

Berichtdoor FritsS » za nov 21 2015 5:18 pm

Prachtige foto's, het zal heel lastig zijn om dit te evenaren. Gelukkig woon ik er vlak bij en kan mij er helemaal gaan uitleven. Hoef ik in elk geval niet meer helemaal naar Luik. :lol:
FritsS

Forumlid
Berichten: 384


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Arnhem Centraal

Berichtdoor gvdnberg » zo nov 22 2015 8:44 pm

Mooi station, Frank en mooi vastgelegd. Ik ben het met Vincent eens, je minimalistische foto's zijn het mooist!
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3129


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Arnhem Centraal

Berichtdoor Frankie » zo nov 22 2015 8:51 pm

Allen dank voor de positieve reacties. Het station is inderdaad erg fotogeniek, binnenkort een aantal NCN-bezoekjes in Arnhem, leuk !
@Vincent: alles voor de reportage !
@Evelakes: Rens Plaschek is inderdaad een Arnhemse fotograaf die mooie portretten maakt. Hij heeft een fotoserie gemaakt van mensen die op een of andere manier verbonden zijn met het nieuwe station. Dit meisje staat op een van die foto's en vroeg of ik haar, met haar mobiel, op de foto wilde zetten bij haar portret. Dat kon ik natuurlijk niet weigeren en zij kon niet weigeren om nóg een keer te poseren ;-)
Gebruikersavatar
Frankie

Clublid
Berichten: 3318


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Arnhem Centraal

Berichtdoor vriefoto » di dec 01 2015 5:59 pm

Frankie,
Je hebt ons, 'NCN-ners', warm gemaakt voor dit onderwerp.
Zelf in m'n jonge jaren daar veel rond gelopen, toen werd het 20 jaar een puinhoop, maar uiteindelijk dit mooie resultaat.
Je hebt er een mooie registratie van gemaakt, dus 't wordt een uitdaging dat te verbeteren.
Succes verder, met vriendelijke groet Harry
vriefoto

Forumlid
Berichten: 179


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Arnhem Centraal

Berichtdoor evelakes » di dec 01 2015 7:15 pm

Moest een paar weken geleden dochterlief verhuizen net achter het station , met de opkomende zon geeft het station wel hele mooie platen weer om te schieten.
Zondag morgen rond 08.00 uur Arnhem moest nog ontwaken geweldig hoe de zon speelde met de architectuur, helaas geen tijd om toen te schieten maar dat komt zeker nog wel.
Met een kanon lukt het ook.
https://500px.com/evelakes
Gebruikersavatar
evelakes

Forumlid
Berichten: 1794


Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Arnhem Centraal

Berichtdoor Cyrus » di dec 01 2015 8:35 pm

Mooie serie van een prachtig gebouw. Je platen nodigen uit tot een bezoek, met camera uiteraard!
Groeten,
Edwin

flickr - website
Gebruikersavatar
Cyrus

Clublid
Berichten: 3338


Locatie: NH
Contacteer:


Terug naar “Architectuur, industrie en urbex”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten