Ook van mij een Glasvleugelpijlstaarten. Prachtig beestje.

gr
Jurgen
Ha Jurgen, ik denk dat dit geen Glasvleugelpijlstaart is maar een Kolibrievlinder.jur001 schreef:Goedemiddag,
Ook van mij een Glasvleugelpijlstaarten. Prachtig beestje.
gr
Jurgen
Soms heb je een beetje geluk en soms iets meer...Ronald53 schreef:Hoe krijg je het voor elkaar Frans, dat er een koppeltje zó voor je camera gaat poseren? Dit zijn wel de kersen op de taart. Ook vanwege de plek die dit stelletje heeft uitgekozen, waardoor je een mooie rustige achtergrond hebt. Goed dat je die hele aar hebt meegenomen. Genieten weer. Een dingetje nog: Kun je die donkere zone links iets oplichten?
Ronald
Dankjewel Karina. Het verbaast me dat je ze zelden ziet, er zijn er op het moment nogal wat..., o.a. Distelvlinders, zoals hieronder die z'n naam eer aan doet;Karina2 schreef:Wat weet je ze toch iedere keer prachtig in beeld te brengen, Frans.
Ik zie ze helaas zelden in het echt, dus erg leuk om ze hier voorbij te zien komen. En ook leerzaam, heb al aardig wat exemplaren voorbij zien komen die ik helemaal niet kende.
Ok, dan had ik je verkeerd begrepen. Maar speciaal voor jou dan nog een Bruin blauwtje van afgelopen weekend. Deze zat op de Luzerne, waar je dan eigenlijk hoopt op een Luzernevlinder. Ik heb er wel 1 gezien maar helaas niet kunnen fotograferen.Karina2 schreef:Vlinders, waaronder de distelvlinder zie ik regelmatig, maar het bruin blauwtje kom ik zelden tegen, terwijl het zo'n mooi vlindertje is.