Mooie momenten van de ijsvogel. Tijdje terug ook voor het eerst op de plaat mogen zetten en moet zeggen dat de vluchtmomenten echt een uitdaging zijn bij dit snelle beessie.
1.
Vooral de samenvoeging is heel fijn. Ik vraag me alleen af of JPEG (i.p.v. tiff of dng) als "tussenstap" niet onnodig gegevensverlies oplevert.
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952 Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Twee uur in de regen gewacht, om vervolgens het vogeltje 2(!) seconden voor de lens te krijgen
Volgende keer hopelijk een zonnetje zodat de sluitertijden omhoog kunnen en de ISO omlaag ivm betere scherpte!
Vanavond de polder nog effe in gedoken. Er zaten nogal wat biddende torenvalkjes, die zich biddend vanuit de lucht op de aanwezige veldmuizen storten. Hierbij zo'n moment....
Groeten - Arend / flickr "Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn