Ilde DeLange @ Doornroosje in Nijmegen

Onderwerp:

Ilde DeLange @ Doornroosje in Nijmegen

Berichtdoor vtpeters » ma dec 04 2023 12:32 pm

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
vtpeters

Clublid
Berichten: 5


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Ilde DeLange @ Doornroosje in Nijmegen

Berichtdoor pimmetje » ma dec 04 2023 7:52 pm

Leuke serie,ze had er zoals altijd veel zin in. De één na laatste foto spreekt mij het meest aan.
pimmetje

Clublid
Berichten: 975


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Ilde DeLange @ Doornroosje in Nijmegen

Berichtdoor EdvandeZilver » ma dec 04 2023 9:05 pm

Inderdaad een fraaie serie.
Mij spreekt nummer 5 het meest aan.
Gebruikersavatar
EdvandeZilver

Forumlid
Berichten: 3153


Locatie: De Liemers
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Ilde DeLange @ Doornroosje in Nijmegen

Berichtdoor Vincent » ma dec 04 2023 9:35 pm

Wat me opvalt bij jouw beelden is dat je de techniek gewoon goed op orde hebt, maar je, naar mijn mening, iets meer mag selecteren op meer 'flatteuze' beelden. Een beeldje als foto 1 is technisch dik in orde, maar het licht zo op haar gezicht is niet heel aantrekkelijk voor de zangeres. Dat kan je bij foto 2 (veel onderkin) en 5 (ogen op half 7) ook zeggen.

Ik weet dat in kleinere zalen waar je vaak heel dichtbij staat icm met soms relatief hoge podia, je echt je momenten moet kiezen om niet steeds onderkinnen en neusgaten in te fotograferen. Ik heb het idee dat er in jouw serie fraaiere blikken, poses moeten zitten in combinatie met mooi vallend licht. Het zou de moeite lonen om daar iets meer op te letten.

Ik denk ook dat als je vanaf een plek als de laatste foto de 70-200mm erop gooit je misschien nog wel makkelijker een fraai beeld kunt maken. Persoonlijke smaak zou zijn om ook iets wijder te schieten als je zo dichtbij staat zodat je meer van de lichtshow mee kunt nemen in je beelden (maar dan heb je snel nog meer achterhoofden in je beeld dan bij foto 4) :D
The End… or is it?
Vincent

Clublid
Berichten: 4521


Locatie: Ellecom
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Evenementen, Concerten en Musea”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten