rondje bos

Onderwerp:

rondje bos

Berichtdoor Darthdread » do apr 10 2014 9:16 pm

Gisteren met de hoogzwangere vrouw een rondje bos gedaan. loopt toch niet zo snel dus wel even tijd om wat mooie kiekjes te schieten :P

Feedback is welkom. hoe meer hoe sneller ik leer en beter word.

hier de foto's

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

mvg Maurice
met vriendelijke groet,

Maurice van der Duim
Darthdread

Forumlid
Berichten: 58


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: rondje bos

Berichtdoor Darthdread » vr apr 11 2014 5:12 pm

Jammer dat er niet veel feedback gegeven word. Of de foto's nou goed of slecht zijn. Als we elkaar kritisch helpen komen we verder. Dus liever kritiek en tips dan niks.

Mvg Maurice
met vriendelijke groet,

Maurice van der Duim
Darthdread

Forumlid
Berichten: 58


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: rondje bos

Berichtdoor emiel » vr apr 11 2014 5:22 pm

daar heb je gelijk in.

ik vind ze allemaal wat te krap gekaderd, er is zelfs her en der wat afgesneden van het onderwerp.

nr 1 had (denk ik) zoveel mooir geweest als je plat op de buik was gaan liggen, de boomstronk in het onscherpe diagonaal weg had laten lopen en die lente groene plant scherp links onder op 1/3.

Verder zie ik je letterlijk staan en schieten, zak eens door de knietjes, een landschapsfotograaf komt altijd met vuile knieen thuis ;-)

Dat vennetje met die boomstronk had mooier geweest (denk ik), als je een groothoek had gepakt, door de knietjes, tak lekker prominent in beeld.

is allemaal mijn mening, he ;-)

ajuus
emiel
Gebruikersavatar
emiel

Forumlid
Berichten: 901


Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: rondje bos

Berichtdoor Kroontje » vr apr 11 2014 5:23 pm

Oke

Foto 1 Heeft niks. anders alleen dat groene blaadje moet nemen
Foto 2 ? Weet niet wat ik hierop moet zeggen. Weet ook niet wat er omheen had gestaan wat het aantrekkelijker had gemaakt.
Foto 3 Had ik horizontaal gemaakt met een lagere positie over het water heen. Zak een door de knieën ;) Geld voor de eerste twee ook.
Foto 4 Is persoonlijk niks zeggen en een beetje rommelig.
Foto 5 Tja.......
Sorry maar ik kan er weinig uithalen ;)
Kroontje



Onderwerp:

Re: rondje bos

Berichtdoor Darthdread » vr apr 11 2014 5:48 pm

Kijk daar heb ik wat aan. Mijn dank :) ik had bij foto 1 ook in gedachten om er plat voor te gaan liggen. Dit ook niet gedaan aangezien we daarna gingen eten bij mijn schoonouders :P Had ik dus toch moeten doen. Dan maar vies :D Moet Indd over het algemeen meer plat gaan dus ga ik mee aan de slag.

Volgens mij heb ik over het algemeen een totaal andere kijk op objecten dan jullie. Maar dat zal wel onervarenheid zijn.

Ik ga het bos nog eens door en de tips gelijk toepassen en post hier weer de resultaten. Oefening baard kunst :D

Mvg Maurice
met vriendelijke groet,

Maurice van der Duim
Darthdread

Forumlid
Berichten: 58


Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Landschappen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten