Natuur in Westerbork

Onderwerp:

Natuur in Westerbork

Berichtdoor Janvis » wo okt 26 2016 10:37 am

Tijdens het wandelen in Westerbork o.a. deze foto gemaakt. Benieuwd wat jullie er van vinden, en uiteraard hoor ik het graag als er dingen beter of anders hadden gemoeten :wink: Één ding die eigenlijk anders had gemoeten kwam ik thuis zelf al achter en dat was het diafragma, we waren kort hiervoor nog in het bos en had daar het diafragma wijd open gezet om geen al te lange sluitertijd te krijgen. Helaas was ik bij deze foto vergeten on het diafragma weer wat toe te knijpen. Normaal gesproken hou ik bij dit soort foto's een diafragma aan van ergens tussen de F8 en F10 maar stond dus dus nu nog op F4,5 :huh:

Afbeelding
M.v.g. Jan Willem Visser

Flickr
Facebook

Ideeën voor uitjes? Laat het me weten, tips zijn meer dan welkom :-)
Gebruikersavatar
Janvis

Forumlid
Berichten: 1436


Locatie: Bovensmilde
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Natuur in Westerbork

Berichtdoor Frankie » wo okt 26 2016 10:45 am

Grappig, je focus op techniek. Diafragma was me niet opgevallen. De foto op zich is er een uit duizenden. Een ptima registratie van het gebied. Buiten dat, mis een hoofdonderwerp bijvoorbeeld. Wat viel je op ? Wat maakt het gebied eigen ?
Gebruikersavatar
Frankie

Clublid
Berichten: 3318


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Natuur in Westerbork

Berichtdoor Janvis » wo okt 26 2016 10:54 am

Goeie vragen Frank, weet eigenlijk niet eens wat me er zo aan opviel.. Ik stond daar en genoot zo van het uitzicht dan ik er een foto van heb gemaakt, voor mij zelf was er op dat moment niet echt een bepaald onderwerp wat mijn aandacht trok, behalve dan het uitzicht en de rust. Maar ben het wel met je eens dat het wel een foto uit duizenden is ;)
M.v.g. Jan Willem Visser

Flickr
Facebook

Ideeën voor uitjes? Laat het me weten, tips zijn meer dan welkom :-)
Gebruikersavatar
Janvis

Forumlid
Berichten: 1436


Locatie: Bovensmilde
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Landschappen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten