weimaraner schreef:Mooie plaat en de flare vind ik eigenlijk wel wat hebben.
Is een populaire locatie deze dagen en ik zit er zelf ook over te denken later deze week die kant op te gaan. Mag ik vragen waar deze locatie ligt, is dit in de buurt van het paviljoen? Normaal ga ik eerst een keer naar een locatie om te verkennen maar met een kleine 1.5 uur enkele reis is dat net iets te ver...
Inderdaad populaire locatie. Je staat er zeker niet alleen. Eén fotografe kwam uit Friesland en was om 2 uur opgestaan. Er stonden ook nog twee Belgische auto's. Zelf had ik gerekend / gehoopt op mist. Dat was zondagavond ook nog de voorspelling, maar kennelijk was het toch niet koud genoeg.
De locatie is de Zijpenberg. Daar is ook een parkeerplaats (De Zijpenberg), dus je hoeft maar iets van 50 meter te lopen. Vanaf de parkeerplaats loop je dan langs de Snippendaalseweg en daar kun je ongetwijfeld een mooi plekje vinden. Op die weg mag je niet met de auto komen. Hier een link naar Google Maps:
https://www.google.nl/maps/dir//52.0253 ... m2!4m1!3e0
Ik heb de parkeerplaats even gemarkeerd (Google maakt er Bekkhuizenseweg 101 van), omdat die niet op de kaart staat aangegeven (als je verder inzoomt, zie je een zijweggetje en dat is de parkeerplaats), maar er staat langs de Beekhuizenseweg wel een bordje met de naam van de parkeerplaats. Veel succes / plezier.
Oh ja, de flare heb ik er bewust ingelaten. Zelf vond ik dat ook wel wat hebben. Maar ik zal nog wel eens kijken hoe de foto er zonder uitziet.