Klein

Onderwerp:

Klein

Berichtdoor Gerard de Zwaan » do aug 09 2018 3:05 pm

Normaal gesproken ben ik niet zo van de macro en de close-up fotografie. Vanwege de droogte ben ik afgelopen zondag maar naar de tuin van kasteel Staverden geweest, hier werd nog gesproeid. Naast de bloemen waren er ook nog insecten in de tuin. De foto's heb wel uit de hand geschoten omdat de insecten totaal niet stil zaten.

G.1
Afbeelding

G.2
Afbeelding
Nikon D3200 , Nikon D7200 met grip & Nikon F65 + Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm, 55-300mm AF-S DX, AF-S 35mm F/1.8G DX & AF-S 85mm 3.5.G ED VR Micro
2x SB 700, SB-24, Falcon eyes SS-150F en SS-200F En wat toebehoren voor de flitsers.
Gebruikersavatar
Gerard de Zwaan

Clublid
Berichten: 1462


Locatie: Harderwijk
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Klein

Berichtdoor Highlander » di aug 14 2018 7:24 pm

Eerste vind ik wat te krap gekaderd
Nummer twee is mooi en dat de horizon scheef loopt vind ik wel wat extra’s toevoegen.
Met vriendelijke groet,
Chris

Plaatjes kieken van Duncen McLeod kan HIER
Gebruikersavatar
Highlander

Forumbeheerder
Berichten: 6480


Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Klein

Berichtdoor Gerard de Zwaan » vr aug 17 2018 1:11 pm

Over de kadering van de eerste foto zijn de meningen verdeeld @Highlander, een vind het wat ruim gekaderd en de ander vind het goed gekaderd. Ik heb geprobeerd om het hoofdje op de goede plek te krijgen, dat er een klein stukje vleugel van de foto is afgevallen was gewoon pech. De meeste zijn over de tweede eens dat de schuine lijn mooi is.
Nikon D3200 , Nikon D7200 met grip & Nikon F65 + Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm, 55-300mm AF-S DX, AF-S 35mm F/1.8G DX & AF-S 85mm 3.5.G ED VR Micro
2x SB 700, SB-24, Falcon eyes SS-150F en SS-200F En wat toebehoren voor de flitsers.
Gebruikersavatar
Gerard de Zwaan

Clublid
Berichten: 1462


Locatie: Harderwijk
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Macro en close-up”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten