Film Noir

Onderwerp:

Re: Film Noir

Berichtdoor ReneG » do jan 06 2022 12:24 pm

Um ja dit was een draadje van een paar jaarwisselingen geleden.... betekent dit dat als ik 'Jaarwisseling' in de titel zet mijn draadje elk jaar weer boven komt drijven rond nieuwjaar? :D

PS: Grapje, ik weet dat het toeval was omdat een nieuw lid een reactie gaf. ;)
Spul waarmee je foto's maakt...
Gebruikersavatar
ReneG

Clublid
Berichten: 5042


Locatie: Regio Eindhoven
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Film Noir

Berichtdoor ReneG » do jan 06 2022 12:28 pm

Ronald53 schreef:Leuk experiment. Is dat zomaar spontaan bij je opgekomen, of zit je in een cursus waarbij dit een opdracht was? Wel tof hoor, dat je zo met voorbereiding aan de slag bent gegaan. Zelf heb ik geen ervaring met modelfotografie. Het lijkt me razend moeilijk om je model dat te laten doen wat jij wilt, en het er dan ook nog natuurlijk uit te laten zien. Leuk dat je dit even gedeeld hebt, ondanks de verbeterpunten die je zelf ook al zag.
Ronald


Het was al twee jaarwisselingen geleden, maar als antwoord:
- Ja het was een spontaan idee, maar eentje waar ik al een tijd mee rondliep. Juiste model en lokatie vinden waren de grootste moeilijkheid.
- De shoot heeft alles bij elkaar 8 uur geduurd; veel te lang maar het was gezellig en we hebben meerdere series geschoten.
- Het model had al wat ervaring, dat helpt. Maar het moet ook klikken. Vooral de foto's met de luxaflex lamellen waren een hele opgave om goed te krijgen qua belichting, dat kostte veel tijd. Lijkt makkelijk, was het niet.
Spul waarmee je foto's maakt...
Gebruikersavatar
ReneG

Clublid
Berichten: 5042


Locatie: Regio Eindhoven
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Portret, studio en mode”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten