Stilleven

Onderwerp:

Stilleven

Berichtdoor Frankie » ma mei 23 2016 8:59 pm

Afbeelding
Gebruikersavatar
Frankie

Clublid
Berichten: 3318


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Stilleven

Berichtdoor Tzigane » ma mei 23 2016 9:36 pm

Mooi van compositie en kleur!

Het onderwerp laat me echter totaal koud, wat is je bedoeling ermee?

Wat post betreft valt er nog wel het en en ander op te schonen zodat het een goede schone foto wordt. Wit vlekje onder de schoen, bohek vlekje op het kussen, donker vlekje links aan de rand ter hoogte van de schoen etc. :)

Toen ik naar beneden aan het scrollen was viel me op dat de foto ook best wel effectief was als je de plint en de muur eraf cropt. Vaak kan het handig zijn om te denken over hoeveel van de foto je eraf kunt halen zonder dat het effect verloren gaat. Misschien een idee? :)
Gebruikersavatar
Tzigane

Forumlid
Berichten: 888


Locatie: Rijen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Stilleven

Berichtdoor Frankie » di mei 24 2016 10:13 pm

Geen bedoeling, ik schiet wat ik tegenkom en mooi vind. Jij componeert je onderwerp, ik loop er toevallig tegenaan :P Daarom begrijp ik je vraag naar het waarom. Hier is hooguit mijn spontane gedachte: stilleven, maar de schoen staat symbool voor leven in deze kamer / dit huis.
De vlekjes boeien me eerlijk gezegd niet. Je idee om te kijken wat de beste uitsnede is wel. Ik ben uitgekomen op de huidige: meer vorm, sierlijker, meer diepte en de plint in balans met de poot. Leuk om bevestigd te zien dat we een heel andere benadering hebben van fotografie. Waarschijnlijk daarom bewonder ik jouw platen vaak. Dank voor je reactie!
Gebruikersavatar
Frankie

Clublid
Berichten: 3318


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:


Terug naar “Reclame en producten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten