Ronald53 schreef:Dank je Eric, en ja, die privacyregelgeving, daar is al het e.e.a. over geschreven hier op de site. In dit geval was onze fotoclub uitgenodigd om foto's te komen maken tijdens de clubkampioenschappen. Volgens de voorzitter van de atletiekvereniging hebben we toestemming om de foto's te plaatsen. Maar ik snap je punt. Lastig, vooral omdat er veel jeugd was. De jongsten zijn overigens sterk ondervertegenwoordigd in mijn foto's.Ericb schreef:Leuke serie Ronald. Ik heb jarenlang de atletiekwedstrijden van mijn kinderen die alle 3 aan atletiek deden gefotografeerd. De 70/200 is perfect voor atletiek zolang je op de baan mag komen. Ik ben gestopt op het moment dat de nieuwe privacy wet van kracht geworden is.
Clubkampioenschappen zijn inderdaad makkelijker, de uitdagingen zijn de competitiewedstrijden waar meerdere clubs aan mee doen. Blijft dubbel want al die foto's die met mobieltjes genomen worden belanden vaak ook gewoon op openbare sites. Ik bedacht mij na het zien van jou foto's dat het met mijn Z8 wel makkelijker zou zijn dan met mijn oude camera's