24H Dubai 2014 (lang verslag)

Onderwerp:

24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor Replay » ma jan 13 2014 11:16 pm

Al enkele jaren staat de 24H Dubai op mijn agenda. Een leuk evenement om het autosportseizoen mee te beginnen.
Vorig jaar had ik hier op NCN een soort van live-verslag gemaakt, elke avond vanuit mijn hotelkamer. De vraag van enkele leden was of ik dat dit jaar weer ga doen. Ik had me vorig jaar enorm vergist in het extra werk dat zich met zich meebracht en had besloten om dat maar niet nog eens te doen.
Maar ik wil jullie toch mijn ervaringen delen.

Enkele maanden geleden had ik mijn vlucht al geboekt en klanten benadert om mijn diensten aan te bieden. Dat duurde niet lang en ik had mijn kosten al gedekt.
We gaan elk jaar met drie personen en dat zou dit jaar ook gebeuren. Ik werk dan wel voor mijzelf maar we helpen elkaar ook waar nodig is. Tevens kunnen we zo de kosten van hotel en huurauto delen. Het appartement zou door mijn collega’s geboekt worden en ik zou mijn derde deel van de prijs betalen.
Echter op 29 dec. kreeg ik te horen dat ze niet naar Dubai zouden gaan en dat het appartement al was betaald.
Ik zit dus alleen in een groot familieappartement voor slechts 1/3 van de prijs. Jammer voor hun maar zij schieten er dus in voor € 470,-
De reden was dat ze nauwelijks of geen klanten hadden en dat ze de reis niet terug zouden kunnen verdienen. Tsja, dan moet je vooraf maar een kostenplaatje maken en klanten werven. Tevens wilde de organisatie ook geen foto’s meer afnemen en bleef er dus niets anders over dan thuis te blijven.
Ik vind het prima en ga wel alleen, ik ken er toch erg veel daar en ik ga mij wel vermaken.

Dinsdag 7 januari.
Op dinsdagochtend om 6:00 uur land ik op Dubai International Airport en ga de huurauto ophalen, die ik natuurlijk thuis al had geregeld. Maarja, twee personen achter een desk die duidelijk niets te doen hebben laten mij lang wachten voordat ik mijn benodigde documenten en sleutels heb voor de huurauto. Haast hebben ze daar niet.
Dinsdag is meestal een dag van rondhangen en de stad verkennen. Maar omdat ik hier al voor de 6e keer kom weet ik dat allemaal al. Thuis had ik een ticket geboekt om in de Burj Khalifa te gaan. Je gaat dan naar de 124ste verdieping met een lift die maarliefst 10m/s gaat. Nou zal die toren mij een zorg zijn maar ik wilde foto’s maken vanaf die toren,zodat je op de andere wolkenkrabbers neerkijkt. Ik hoopte dat het bewolkt zou zijn ipv dat de zon zou schijnen. (die foto’s heeft iedereen al en de schaduwen van de gebouwen zouden op de andere vallen).
Ik had geluk.

Afbeelding

Het was een regenachtige dag en zelfs zo erg dat de snelste stand van de ruitenwissers het water nauwelijks kregen afgevoerd. Dan merk je dat die mensen daar niet gewend zijn in regen met de auto te rijden. Op diverse plekken langs de snelweg stonden auto’s op de vluchtstrook en hadden mensen hun toevlucht gevonden onder viaducten om daar te schuilen.
Eenmaal boven in de Burj Khalifa genoot ik van het uitzicht en het was precies zoals ik me had voorgesteld. Toch wel hoog, 453meter.


Afbeelding

In de middag ben ik toch maar even naar het circuit gegaan. Veel is er nog niet te doen maar je gezicht alvast laten zien kan geen kwaad.
Het is de dag van de keuring van de auto’s en ik kan nog mooi twee klanten strikken.
Eentje daarvan was een Fransman die mijn foto’s van vorig jaar had gezien bij een ander team. Da’s mooie reklame voor mij en hij betaalde al meteen voordat ik ook maar één foto had gemaakt.

In de avond bracht ik een bezoekje aan een winkelcentrum dat naast de Burj Al Arab ligt.
Daar kan je de Burj Al Arab mooi fotograferen, alsof ik die nog nooit had gezien. :)
Jammer was alleen dat er nu Japanse reklame op geprojecteerd werd. Echt zonde. Maarja, ik heb hem nu ook in het blauw.

Afbeelding

Na wat gegeten te hebben is het tijd om te gaan slapen, ik ben inmiddels al vanaf maandagochtend wakker.

Woensdag 8 januari.
Ik ben al vroeg wakker en ga maar naar het circuit. Er is veel verandert. Ten eerste, de wegen. Waar vorig jaar nog vlakke kruisingen waren met verkeerslichten,zijn het nu fly-overs geworden en vrij slecht aangegeven. Ik vind mijn weg toch naar het circuit.
Het tweede dat verandert is, is de persruimte. Die is nu boven pitbox 1 en de parking is ook anders. Nu is er P1,P2 en P3. Eerst zette ik de auto altijd zo dicht mogelijk bij het perscentrum maar nu kan dat niet meer.
In mijn persmapje zitten mijn toegangspas, mediakit en een parkeerkaart. Ja, je raadt het al…P2. Grmpf, da’s veel te ver weg.
Natuurlijk klaag ik dat ik veel spullen bij me heb, maar dat heeft iedereen. Ik heb binnen enkele minuten een P1 op zak, die ik van de persverantwoordelijke gekregen heb. Ssst, mondje dicht hé. :wink: Thankx buddy, ik ben nu de enige fotograaf die zijn auto onderaan de persruimte mag parkeren. :lol:

Nadat ik me had geïnstalleerd stond er een extra training op het programma. Ik besluit om even langs de baan te gaan en alvast wat foto’s van de klanten te maken. Je kan maar alvast wat hebben want je weet nooit hoelang ze tijdens de race rijden.

Afbeelding

Afbeelding

Deze sessie duurt een paar uur en misschien is dat net lang genoeg om bij het lage licht,tegen de avond, nog wat rijders in hun auto’s te kunnen fotograferen. Tevens zijn de schaduwen dan lang en dat geeft een mooi beeld.

Afbeelding

Afbeelding

Dat lukt prima en ik rijd met mij autootje langs de baan totdat ik een knal hoor. Ik ben over een scherpe steen gereden en vrees dat mijn band lek zal zijn maar ik zie niets.

‘s-Avonds op weg naar het hotel zie ik iets wanneer ik op de snelweg rijd. De Burj Al Arab vanuit een ander standpunt. Ik parkeer de auto bij het hotel en pak mijn statief om van een brug, die over de snelweg loopt, te fotograferen. Maar hoe kom ik daar? Geen idee.
Na 20 minuten door paadjes, donkere steegjes,struiken en een bouwterrein gelopen te hebben ben ik bij de snelweg. Nu nog alleen op de brug geraken. Het is een tijdelijke brug die op een bouwplaats staat en niet echt solide aanvoelt. Maar ik waag het erop, ik heb toch niet voor niets al die moeite gedaan.
Eenmaal op de brug, boven de snelweg, zag ik dat ik mijn doel had bereikt. Het is een fantastisch uitzicht op de Burj Al Arab. Dit moeten foto’s worden die ‘anders dan anders’ zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Tevreden ga ik naar het hotel terug en maak nog een paar foto’s van de skihal met het verkeer eromheen.
Mijn hotelkamer is inmiddels al ingericht als eigen perscentrum.

Afbeelding


Donderdag 9 januari.
De dag begint met een rijdersbriefing. Dat is altijd wel iets om even naartoe te gaan en je weet maar nooit of je met die foto’s iets kan.

Afbeelding

Ik blijf er niet lang want in de pitboxen is genoeg te doen. De monteurs maken de auto’s klaar omdat er in de middag een eerste vrije training op het programma staat.

Afbeelding

Nu moet ik een keuze maken. Blijf ik in de pitlane of ga ik langs de baan? Ik kies voor het eerste omdat er dan veel rijders in- en uitstappen en zo heb ik van mijn klanten al een pitstop. Ik blijf bij de Fransman (Philippe) omdat hij zometeen gaat instappen.
Dan is er ineens paniek bij dat team. Hun auto staat op de baan in brand, nog geen kwartier nadat de training is begonnen. Ze zijn in de vangrail geraakt en waarschijnlijk is er een leiding geknapt en de vloeistof op de hete motor gekomen. Nu heb ik niets. Geen baanfoto’s en geen pitstop.
De auto wordt binnengebracht en de schade is echt enorm. Ze zijn al klaar voordat het is begonnen. Ik baal enorm omdat ik hem nu niet van foto’s kan voorzien, ondanks dat hij al heeft betaald. Ik trek me terug en ga bedenken hoe ik dit moet oplossen.

Afbeelding

In de avond is ere en verplichte avondsessie.
Nu moet ik weer een keuze maken. Pak ik de ondergaande zon of ga ik naar hetzelfde punt van een dag eerder. Ik had gezien dat de Burj Khalifa duidelijk zichtbaar was en besloot om de zonsondergang te laten voor wat hij was. Het komt niet vaak voor dat je de toren mee kan nemen in je foto. Een juiste keuze.

Afbeelding

Later op de avond is het heerlijk spleen in de pitstraat. Dat geeft toch een mooie sfeer.

Afbeelding

Tijdens een code 60, dan moeten de rijders 60km/h rijden ipv achter een safetycar, kan je leuke dingen doen op het rechte stuk voor de hoofdtribune. Op racesnelheid is dat haast niet mogelijk omdat de gaten in de hekken te klein zijn om fatsoenlijk mee te trekken. Ik maak daarvan dankbaar gebruik.

Afbeelding

Na nog wat rondgelopen te hebben in de pitlane voel ik dat er iemand aan mijn vest trekt. Het is Philppe, de Fransman. Hij vertelde mij dat de motor van hun auto het nog doet en dat ze de auto weer gaan oplappen zodat ze alsnog aan de start kunnen staan op vrijdagmiddag.
Da’s goed nieuws en ik kan dan alsnog mijn afspraak met hem nakomen.

Vrijdag 10 januari.
Ik loop in de ochtend meteen naar de pitbox van het team om te kijken hoe het met de auto is. Die staat al bijna klaar. De monteurs hebben tot 6:00 uur in de ochtend gewerkt om de auto weer klaar te krijgen voor de race. Ik kijk even een beetje rond en ben eigenlijk wel verbaast. Ik had hem al eigenlijk helemaal afgeschreven. Hoewel de auto met diverse onderdelen van een andere auto in elkaar is gezet, is het niet meer de fraaiste van het veld. Dat doet er niet toe, ze kunnen rijden.
Mijn oog valt op een specifiek deel van de auto. Je kan nog duidelijk zien dat het bodywork is verbrandt en dat dat precies bij de naam van mijn klant is gestopt. Dat is een foto waardig.

Afbeelding

Om 10:30 uur is er een warm-up. Ik besluit om langs de baan te gaan staan zodat ik de wolkenkrabbers in de achtergrond heb. Dit kan eigenlijk alleen maar in de ochtend omdat anders de baan te warm is geworden en de hitte opstijgt. Eigenlijk is het al te laat maar ik kan altijd nog op zaterdagochtend terug gaan. Gelukkig is de lucht helder zodat de achtergrond duidelijk zichtbaar is. Tot mijn verbazing merkte ik dat ik hier de enige fotograaf was. Heeft niemand dat dan in de gaten dat je op deze tijd hier moet zijn?

Afbeelding


De race start om 14:00 uur en vanaf 13:00 uur loop ik op de startgrid. Daar maak je eigenlijk de standaardfoto’s met de gridgirls en nog wat groepfoto's, natuurlijk deed ik dat nu ook. Ik sta even bij Jeroen Bleekemolen te praten als zijn vrouw komt aanlopen met de tweeling. Dat is een momentje waardig.

Afbeelding

Klokslag 14:00 uur start de race na twee opwarmronden. Typisch voor Dubai is het vele zand op de baan dat opstuift. Boven mij hangt een helicopter in de lucht. Daarin zitten een cameraman én een fotograaf. Tsja, dan weten jullie al wat ik toen dacht. "Goh, wat zou ik daar graag in willen zitten om de start vanuit de lucht te fotograferen."
Misschien moet ik volgend jaar maar eens op informatie uit gaan om een zitje te bemachtigen.

Afbeelding

Ik maak mijn rondje langs de baan zoals ik in mijn hoofd had zitten. Na een tijdje langs de baan gespeeld te hebben is het tijd voor pitstops. Pitstops zijn altijd mooi om te fotograferen en ik maak mijn rondje bij de diverse teams. Eén daarvan is het team van Schubert. Een zeer professioneel team dat elk jaar voor de overwinning meedoet met een hele dikke BMW Z4.

Afbeelding

Ook ben ik precies op tijd om Philippe te zien instappen. Gelukkig, nu heb ik ook al een pitstop van hem en hun BMW rijdt als een zonnetje.
Tegen 17:00 uur is het tijd om naar één special punt langs de baan te gaan. Wanneer de zon ondergaat kleurt de baan oranje. Dat is een mooi moment. Je moet er wel op tijd zijn omdat er maar geringe ruimte is voor de fotografen. Helaas, er is teveel bewolking en mijn plannetje gaat niet op. Toch weet ik er nog iets van te maken maar de ‘rode bol’ is nauwelijks te zien. :(

Afbeelding

Mijn maag knort inmiddels. Er is eten geregeld voor de media,zoals elk jaar. Ik neem even een pause van een half uur en laat het me heerlijk smaken.
Veel tijd is er niet te verliezen omdat om 20:00 uur het vuurwerk wordt afgestoken. Dat fotografeer ik altijd vanaf de tribune omdat je dan de brug en pitstraat erbij hebt. Helaas staat er een kraan in de weg, die het beeld verstoort. Toch moet ik het vuurwerk hebben,dat hoort er eenmaal bij.
Na het vuurwerk besluit ik om in het donker met lange sluitertijden te werken. Ik had weer een plan. Ik wilde dit keer de skyline in de achtergrond hebben. Eerst maak ik foto’s van langs de baan. Al lopend met mijn statief en camera’s zoek ik naar het mooiste plekje. Dat plekje is boven op een gebouw. Maar hoe kom ik daar?
Na wat geklauter,en een gescheurd t-shirt, sta ik bovenop het gebouw. Wat een gaaf uitzicht is dat in het donker. Ik maak de foto’s zoals ik ze in mijn hoofd had zitten. Ik ben helemaal happy. :mryellow:

Afbeelding

Afbeelding


Dit geintje heeft me twee uur gekost en de vermoeidheid begint al op te spelen. Het gesjouw begint zijn tol te eisen en ik moet nog helemaal terug.
Het was wel de moeite waard en tevreden zit ik in de persruimte mijn foto’s te bekijken.
Maar lang stilzitten kan ik niet en besluit om weer langs de baan te gaan. Nu met de auto. Ik zie dat de band, die ik eerder dacht kapotgereden te hebben, nu inderdaad bijna leeg staat. Hmm, die moet eerst opgepompt worden en dan houdt die het wel weer een paar dagen uit totdat ik die weer op het vliegveld ingeleverd heb.
De plek die ik uitgekozen heb is aardig donker en je kan eigenlijk alleen maar fotograferen met behulp van het licht van de andere auto’s.
Daarvoor moet je wel het juiste moment steeds afwachten. Maar ik heb toch tijd genoeg en ook hier slaag ik weer in.

Afbeelding


Zaterdag 11 januari.
De rest van de nacht verloopt rustig, beetje snacken bij teams, koffie drinken enz. en ik ga me klaarmaken voor de zonsopkomst.
Ik was al op tijd langs de baan om nog het laatste deel van de duisternis mee te pakken.
Ook hier maak ik weer gebruik van het licht dat mij geboden wordt door de andere deelnemers.

Afbeelding

Langzaam komt er een einde aan de nacht en de temperatuur wordt ook steeds aangenamer.
Net als de zonsondergang, is de zonsopkomst bewolkt. Maar goed dat ik op vrijdagochtend al de skyline had gedaan, die was nu bijna niet zichtbaar meer door de bewolking.

Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen staat het ontbijt al klaar en omdat ik toch alles al had heb ik er goed de tijd voor genomen. Nu is het wachten op de finish. Ik maak nog een rondje door de pitstraat en zie dat nog veel van mijn klanten rijden. Op ééntje na.
Dat is de auto van Philippe. Nadat de twee andere auto’s van het team in de nacht al de geest hadden gegeven zat de pechduivel, met nog drie uur te gaan, bij hun in de auto. De motor staat op het punt om te ploffen en die zou geen drie uur meer kunnen rijden. Jammer, omdat ze op dat moment op een derde plaats in hun klasse reden. Maar het is nog niet helemaal over. Aan de auto wordt druk gesleuteld en ze zijn van plan om één ronde voor het einde van de race weer te gaan rijden. Zo worden ze toch nog afgevlagt en als gefinishte deelnemer geklasseerd. Maar een podium zit er helaas niet meer in.

Een uur lang zit ik langs de baan om mijn plekje te reserveren voor de finish. In Dubai is het erg lastig om de finish te fotograferen om dat er overal hoge hekken langs de baan staan. Ik kijk nog wat rond en fotografeer nog wat. Waarom eigenlijk? Ik heb toch alles al.
Mijn oog valt op de auto’s waaraan je kan zien dat ze de nacht niet geheel ongeschonden zijn doorgekomen. De schades zijn duidelijk zichtbaar en maakt het, samen met het vuil, een gewild foto object.

Afbeelding

Ik dood mijn tijd met dit soort zaken en wacht op de finish. Ja, daar is de BMW van Philippe weer. Die gaat zijn laatste rondje in, alhoewel er weinig snelheid meer in zit. De motor maakt maar een raar geluid.
Met horten en stoten komt hij een ronde later over de finish, als allerlaatste. De rest had hem ook nog eens ingehaald. Klus geklaart, maar vraag niet hoe.

Afbeelding

Een 24 uursrace is een hele uitputtingsslag,zowel voor auto,team,rijders maar ook voor de fotograaf.
Helemaal gesloopt ga ik in de middag terug naar mijn hotel en maak ik me klaar om in de nacht weer terug te vliegen naar huis. Inmiddels ben ik al vanaf vrijdagochtend 7:30 uur wakker en mijn vlucht gaat op zondag 01:45 uur.
Mijn rug heeft nu echt wel rust nodig door het gesleep met mijn spullen.
Om 8:15 uur, zondagochtend, ben ik weer thuis en plof op de bank neer. Pff eindelijk, rust..
De afspraak voor volgend jaar is alweer gemaakt.

Mijn 24H Dubai was een geslaagd evenement en met mijn foto’s ben ik meer dan tevreden. Maar mijn echte helden zijn Philippe en zijn team.

Meer foto’s op mijn website.

Groeten Roel.
Laatst gewijzigd door Replay op di jan 14 2014 7:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Replay

Forumlid
Berichten: 980


Locatie: Best
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor MarcB » ma jan 13 2014 11:26 pm

Mooi verslag :-) Een maat van me is ook net terug en was laaiend enthousiast!
Gebruikersavatar
MarcB

Clublid
Berichten: 654


Locatie: Waalwijk
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor Replay » ma jan 13 2014 11:28 pm

MarcB schreef:Mooi verslag :-) Een maat van me is ook net terug en was laaiend enthousiast!

Was die daar als rijder of gewoon op vakantie?
Gebruikersavatar
Replay

Forumlid
Berichten: 980


Locatie: Best
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor Jumpjiving » ma jan 13 2014 11:32 pm

Super
Jumpjiving

Forumlid
Berichten: 1449


Locatie: Wageningen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor jan » ma jan 13 2014 11:33 pm

Roel, het verslag kan niet lang genoeg zijn. Mooi man om het te lezen en te zien.
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
Gebruikersavatar
jan

Bestuurslid
Berichten: 4305


Locatie: Vaassen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor PanzerFaustNL » ma jan 13 2014 11:40 pm

geweldig verslag! Van het begin tot het einde bekeken en gelezen.
Nikon Nikkormat + glas, D7100, D300, D3100, F90X, F80, F65

favoriete combinatie D7100 + 35mm f/1.8
Gebruikersavatar
PanzerFaustNL

Forumlid
Berichten: 1556


Locatie: Ikoyi, Lagos, Nigeria
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor Replay » ma jan 13 2014 11:41 pm

jan schreef:Roel, het verslag kan niet lang genoeg zijn. Mooi man om het te lezen en te zien.

Hoi Jan,
Er werd mij gevraagd of ik net als vorig jaar weer vanuit Dubai elke dag iets wilde posten. Ik had daar,na vorig jaar, echt geen tijd en energie voor. Het is namelijk best veel werk om dat 's-avonds nog te doen. Daarom maar een verslagje als ik weer thuis ben. Ben maar blij dat ik niet vanuit Dubai iets geschreven heb want dan was het nog langer geweest :lol:

Groeten Roel.
Gebruikersavatar
Replay

Forumlid
Berichten: 980


Locatie: Best
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor Donders » di jan 14 2014 6:57 am

Mooi verslag hoor !
D600
24-70 2.8
70-200 2.8
105 2.8
85 1.8
SB 700
Gebruikersavatar
Donders

Forumlid
Berichten: 46


Locatie: wirdum
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor JvdKooij » di jan 14 2014 7:11 am

Roel,
In 1 keer uitgelezen hoor :-)

Wat een machtig verhaal weer met erg mooie foto's!
Groetjes,
Jaap
Gebruikersavatar
JvdKooij

Forumlid
Berichten: 3168


Locatie: Podgornoe
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor a vgastel » di jan 14 2014 7:34 am

Roel
mooi vak heb ook in een keer gezien en gelezen pracht foto,s.

Naar dat viaduct lopen alleen ben je niet bang dat er iets gebeurd.
mvgr bert

Nikon D-90 Nikon 7200 met grip 8-105 vr Nikon sb900 TRIOPODc-258t
Nikkor
35 f2D 50f1.8D 851.8D
Tokina 12-24 f/4 AT-X DX (Versie I)
Tokina at-xpro 28-70 1:2.6--2.8 / 17mm 1:3.5 /70-210 1:4-5.6 /35-70ai1:3.5-4.8
Gebruikersavatar
a vgastel

Forumlid
Berichten: 4707


Locatie: Eindhoven
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor remoss » di jan 14 2014 8:05 am

Mooi verslag Roel, met plezier bekeken en gelezen!
Gebruikersavatar
remoss

Forumlid
Berichten: 3747


Contacteer:

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor marcel.b » di jan 14 2014 8:18 am

Schitterend verslag ! Iets waar N.C.N. trots op kan zijn .
Met plezier gelezen Roel.
D4, Nikon glas, Feisol.
Fuji XT 1
Gebruikersavatar
marcel.b

Forumlid
Berichten: 3877


Locatie: Spijkenisse
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor Vincent » di jan 14 2014 8:19 am

Gaaf verslag weer en dito foto's. Dank voor het delen :mryellow:

En volgende keer gewoon in het magazine wat mij betreft :wink:
The End… or is it?
Vincent

Clublid
Berichten: 4518


Locatie: Ellecom
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor marcel.b » di jan 14 2014 8:22 am

djunclesam schreef:Gaaf verslag weer en dito foto's. Dank voor het delen :mryellow:

En volgende keer gewoon in het magazine wat mij betreft :wink:


Dan wordt het magazine wel erg dik ;)
D4, Nikon glas, Feisol.
Fuji XT 1
Gebruikersavatar
marcel.b

Forumlid
Berichten: 3877


Locatie: Spijkenisse
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: 24H Dubai 2014 (lang verslag)

Berichtdoor Peter » di jan 14 2014 9:24 am

Het hele verhaal met stijgende waardering gelezen, gewoon een prachtig verslag en fantastische foto's.
Dank voor je inbreng !
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7745


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Sport”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten