NK Atletiek 2019 Den Haag

Onderwerp:

NK Atletiek 2019 Den Haag

Berichtdoor Frans Martens » do sep 05 2019 7:24 pm

Wegens omstandigheden enige tijd nauwelijks het forum bezocht. De afgelopen maanden wel het eea gefotografeerd, tijd om weer eens wat te plaatsen.
Hieronder met terugwerkende kracht wat foto's van het NK atletiek.

1
AfbeeldingNK Atl '19 Polsstokhoog 4 by Frans Martens, on Flickr

2
AfbeeldingNK Atl '19 Polsstokh 7 by Frans Martens, on Flickr

3
AfbeeldingNK Atl '19 Polsstokhoog by Frans Martens, on Flickr

4
AfbeeldingNK Atl '19 Speerwerpen by Frans Martens, on Flickr

5
AfbeeldingNK Atl '19 Verspringen 9 by Frans Martens, on Flickr

6
AfbeeldingNK Atl '19 Horden 1 by Frans Martens, on Flickr

7
AfbeeldingNK Atl '19 Kidsrun 3 by Frans Martens, on Flickr
Frans Martens

Clublid
Berichten: 1986


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: NK Atletiek 2019 Den Haag

Berichtdoor Vincent » wo sep 11 2019 9:32 am

Kan aan mijn computer liggen maar ik vind deze serie ook net iets te donker allemaal.

Pas op met storende elementen op de beeldranden. De parasol aan de bovenkant bij de laatste bijvoorbeeld. het blokje aan de rechterkant bij 5. Misschien een polsstok foto eens proberen zonder het rode stukje? Dan wordt het iets abstracter maar ook cleaner. Hoeft niet bij allemaal natuurlijk! ;-)
The End… or is it?
Vincent

Clublid
Berichten: 4518


Locatie: Ellecom
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: NK Atletiek 2019 Den Haag

Berichtdoor Frans Martens » wo sep 11 2019 12:55 pm

Vincent schreef:Kan aan mijn computer liggen maar ik vind deze serie ook net iets te donker allemaal.

Pas op met storende elementen op de beeldranden. De parasol aan de bovenkant bij de laatste bijvoorbeeld. het blokje aan de rechterkant bij 5. Misschien een polsstok foto eens proberen zonder het rode stukje? Dan wordt het iets abstracter maar ook cleaner. Hoeft niet bij allemaal natuurlijk! ;-)


Ha Vincent, wederom dank dat je de moeite neemt iets te schrijven.

Het was een donkere regenachtige dag dat ga ik dan niet proberen te verhullen.

Beeldranden blijven idd belangrijk, parasol weg was beter geweest, eens. Blokje bij nr 5 was een bewuste keuze, die maakt samen met de fotograaf en de lines-mann een driehoek waar de atlete binnen springt.
Ik heb eerder polsstok gefotografeerd op een iets abstactere manier, toen kwam de vraag om een referentiepunt. Zo blijft het zoeken en dat maakt het ook leuk.
Ben iig blij met je reactie, ciao.
Frans Martens

Clublid
Berichten: 1986


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: NK Atletiek 2019 Den Haag

Berichtdoor Vincent » wo sep 11 2019 1:57 pm

Frans Martens schreef:toen kwam de vraag om een referentiepunt. Zo blijft het zoeken en dat maakt het ook leuk.


Ja mee eens hoor, het mooie van een serie is dat je beide kunt doen omdat je referentie dan in de serie zit en niet in elk beeld afzonderlijk.

Dan kun je soms het abstracte tot in extremis doordrukken terwijl de referentie in takt blijft zolang het beeld in de serie zit :wink:
The End… or is it?
Vincent

Clublid
Berichten: 4518


Locatie: Ellecom
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Sport”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten