Tony D schreef:De eerste is goed gezien. Die andere twee zeggen me niet zoveel.Ton
henkk schreef:Wel, in zoverre dat de eerste naar de andere twee wijst. En de derde in de verte het Klever Schlosspark in beeld heeft. Maar wat die mannen daar doen? De 'Butternacht' nabespreken?
jan24 schreef:Persoonlijk zou ik de mannen scherp hebben gehouden en de achtergrond wazig, foto 3 dus.
jan24 schreef:Ach, foto 2, mooie brug, kom er regelmatig overheen Einkaufsbummel in Kleve.
jan24 schreef:Leuke tip, komende vanuit Kleve bevindt zich rechts van de brug in Emmerich wat industrie met pijpen. Zeker het fotograferen waard. En als de brug eindelijk gerenoveerd is kun je aan de kant van Kleve de auto redelijk dicht t.o.v. de Rijnbrug parkeren en ook daar foto's maken.
EdvandeZilver schreef:Tony D schreef:De eerste is goed gezien. Die andere twee zeggen me niet zoveel.Ton
Ik weet niet wat ik goed gezien zou hebben, het is slechts een verwijzing naar de 2 foto's.
Tony D schreef:Dan heb ik het blijkbaar niet begrepen. Ik zag het als: “In de winter kun je niet naar het Rheintal kijken”
Dat vond ik wel grappig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast