Vischmarkt Harderwijk

Onderwerp:

Vischmarkt Harderwijk

Berichtdoor Gerard de Zwaan » di mar 10 2015 10:33 pm

Ik ben vanavond nog Harderwijk ingelopen en heb deze panorama gemaakt.
Afbeelding
Nikon D3200 , Nikon D7200 met grip & Nikon F65 + Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm, 55-300mm AF-S DX, AF-S 35mm F/1.8G DX & AF-S 85mm 3.5.G ED VR Micro
2x SB 700, SB-24, Falcon eyes SS-150F en SS-200F En wat toebehoren voor de flitsers.
Gebruikersavatar
Gerard de Zwaan

Clublid
Berichten: 1462


Locatie: Harderwijk
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vischmarkt Harderwijk

Berichtdoor Highlander » di mar 10 2015 10:42 pm

Mooi Gerard, maar je naam zo prominent in het midden vind ik minder, komt de foto niet ten goede.
Met vriendelijke groet,
Chris

Plaatjes kieken van Duncen McLeod kan HIER
Gebruikersavatar
Highlander

Forumbeheerder
Berichten: 6484


Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Vischmarkt Harderwijk

Berichtdoor Gerard de Zwaan » di mar 10 2015 10:54 pm

Ik weet het @Highlander. Ik heb deze foto namelijk ook op Facebook staan vandaar.
Nikon D3200 , Nikon D7200 met grip & Nikon F65 + Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm, 55-300mm AF-S DX, AF-S 35mm F/1.8G DX & AF-S 85mm 3.5.G ED VR Micro
2x SB 700, SB-24, Falcon eyes SS-150F en SS-200F En wat toebehoren voor de flitsers.
Gebruikersavatar
Gerard de Zwaan

Clublid
Berichten: 1462


Locatie: Harderwijk
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vischmarkt Harderwijk

Berichtdoor Ronald Jan » wo mar 11 2015 9:12 am

Mooie foto ,maar als u het fototoestel nou eens verticaal houd worden de foto's een stuk hoger denk ik?
Sony a1 Sony 200-600.
Ronald Jan

Clublid
Berichten: 770


Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Vischmarkt Harderwijk

Berichtdoor Gerard de Zwaan » wo mar 11 2015 9:34 am

Als ik de camera vertikaal had gehouden was er meer lucht en straatwerk opgekomen en dat is nou net niet wat ik wilde @Rronald Jan. Het was daar bij ook de bedeling dat de foto breed werd met aandacht naar de vischpoort.
Nikon D3200 , Nikon D7200 met grip & Nikon F65 + Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm, 55-300mm AF-S DX, AF-S 35mm F/1.8G DX & AF-S 85mm 3.5.G ED VR Micro
2x SB 700, SB-24, Falcon eyes SS-150F en SS-200F En wat toebehoren voor de flitsers.
Gebruikersavatar
Gerard de Zwaan

Clublid
Berichten: 1462


Locatie: Harderwijk
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Vischmarkt Harderwijk

Berichtdoor CaptainHook » wo mar 11 2015 9:37 am

Gerard de Zwaan schreef:. Ik heb deze foto namelijk ook op Facebook staan vandaar.

He?
En wat voor een zin heeft dat dan?
Éénmaal op het interpret en je foto is vogelvrij.

Daar helpt een, al dan niet lomp geplaatst, logo ook niet tegen. Met content-aware-fill van fotosoep is dat logo binnen enkele seconden verdwenen... :lol:

En wat betreft deze panorama opname: beetje donker en je horizon loopt wat scheef.
Zou 'm ook graag wat groter zien, dan valt er namelijk wat te ontdekken qua details e.d. :idea:
Heb je ook wat technische gegevens? Zoals b.v. hoeveel opnames en hoe heb je e.e.a. gestitched?
Een idee voor een volgende (?) keer; wel je camera in portrait stand hanteren en meerdere vertikale opnames aan elkaar stitchen, dat geeft meer speel- en (ver)werkruimte bij het nabewerken c.q. samenstellen. En/of probeer een moment v.d. dag te vinden waarop die Vischpoort in het licht staat, nu valt 'ie een beetje weg in de schaduw... :idea: (nu gaat de aandacht naar dat witte gebouw, omdat daar het licht op valt)
CaptainHook



Onderwerp:

Re: Vischmarkt Harderwijk

Berichtdoor bcvthul » wo mar 11 2015 11:11 am

Je kunt ook meerdere rijen maken...
Gebruikersavatar
bcvthul

Forumlid
Berichten: 1984


Locatie: Tilligte
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Steden en dorpen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten