Amsterdam rond het IJ

Onderwerp:

Re: Amsterdam rond het IJ

Berichtdoor Patrick » vr feb 17 2017 8:10 pm

Je doelt op al het spul op mijn Flickr pagina? Dat is al een paar jaar vrijwel allemaal met Fujifilm geschoten. :mryellow:

Bij wat ik schiet meestal passen dat soort camera's beter. Nikon heeft dat soort camera's niet. Ik heb niets tegen Nikon hoor. Altijd met veel plezier mee geschoten en dat doe ik weer als het me beter uitkomt. Of met NCN op stap ga. :prost:

Sorry Skippy: niet de bedoeling je draadje te kapen!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26813


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Amsterdam rond het IJ

Berichtdoor Skippy » vr feb 17 2017 10:09 pm

Voor mij geldt hetzelfde als Patrick. Ook ik heb lang met veel plezier met Nikon gefotografeerd. Nu digitaal met vooral Olympus en af en toe Fuji. Ben wel benieuwd of Nikon in dit jubileumjaar een spiegelloze camera uitbrengt die kan concurreren met Sony, Fuji en Olympus.

Patrick, geen probleem. Bedankt voor de toelichting m.b.t. plaatsen niet-Nikon foto's.
Skippy

Moderator
Berichten: 11622


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Amsterdam rond het IJ

Berichtdoor kobus » vr feb 17 2017 10:53 pm

Skippy schreef:Voor mij geldt hetzelfde als Patrick. Ook ik heb lang met veel plezier met Nikon gefotografeerd. Nu digitaal met vooral Olympus en af en toe Fuji. Ben wel benieuwd of Nikon in dit jubileumjaar een spiegelloze camera uitbrengt die kan concurreren met Sony, Fuji en Olympus.

Patrick, geen probleem. Bedankt voor de toelichting m.b.t. plaatsen niet-Nikon foto's.


Okay. Ik zit nog kort op dit forum en was verbaasd dat er foto's van andere merken geplaatst worden. De foto's rond het IJ vind ik erg mooi !


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
kobus

Forumlid
Berichten: 25


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Amsterdam rond het IJ

Berichtdoor Skippy » vr feb 17 2017 11:36 pm

Dank kobus!
Skippy

Moderator
Berichten: 11622


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Steden en dorpen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten