Madrid

Onderwerp:

Re: Madrid

Berichtdoor Skippy » di okt 01 2019 9:00 pm

Bedankt Henk, foto 10 is inderdaad vrij extreem. Daarom ben ik vanmiddag even terug gegaan en heb ik de Plaza Mayor ook onder een andere hoek op 24mm gefotografeerd :wink:

20.
Afbeelding
Skippy

Moderator
Berichten: 11596


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Madrid

Berichtdoor Frankie » do okt 03 2019 2:43 pm

Mooi beeld van Madrid met de eerste foto als hoogtepunt. Wat een mooie kleuren en de fisheye maakt het af.
Gebruikersavatar
Frankie

Clublid
Berichten: 3318


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Madrid

Berichtdoor gvdnberg » di mar 24 2020 6:46 pm

Madrid is een heerlijke stad, met plezier bekeek ik jouw presentatie Luc! Beetje heimwee, we waren daar een paar jaar geleden en hebben genoten. Ook 's avonds in een overvol jazz café met Ignasi Terrazzo Trio, een blinde virtuoze pianist met bas en drums. Het was 15 februari en muziek van dit trio beluisteren we nog steeds.
Trouwens, dit soort foto's met een staalblauwe lucht vind ik geen probleem, sommigen vinden dat er wat wolkjes moeten zijn, maar dat is niet altijd mijn mening.
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3129


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Madrid

Berichtdoor Skippy » di mar 24 2020 9:12 pm

Frankie schreef:Mooi beeld van Madrid met de eerste foto als hoogtepunt. Wat een mooie kleuren en de fisheye maakt het af.

Dank Frank, Madrid is een mooie en fotogenieke stad. Sowieso ben ik groot fan van Spanje, heerlijk land.
Skippy

Moderator
Berichten: 11596


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Madrid

Berichtdoor Skippy » di mar 24 2020 9:18 pm

gvdnberg schreef:Madrid is een heerlijke stad, met plezier bekeek ik jouw presentatie Luc! Beetje heimwee, we waren daar een paar jaar geleden en hebben genoten. Ook 's avonds in een overvol jazz café met Ignasi Terrazzo Trio, een blinde virtuoze pianist met bas en drums. Het was 15 februari en muziek van dit trio beluisteren we nog steeds.
Trouwens, dit soort foto's met een staalblauwe lucht vind ik geen probleem, sommigen vinden dat er wat wolkjes moeten zijn, maar dat is niet altijd mijn mening.

Hoi Gert, leuke stad hè! Fijn te lezen dat Elise en jij dat ook vinden en er een plezierig verblijf hebben gehad. Ach er zijn zoveel mooie Spaanse steden die een bezoek waard zijn; Toledo, Bilbao, Sevilla, Valencia, Salamanca om er maar een paar te noemen. Een aanrader is ook een rondreis langs een aantal paradores, voor info hiervoor o.a. deze link https://www.ambiancetravel.nl/spanje/paradores-spanje/
Skippy

Moderator
Berichten: 11596


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Steden en dorpen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten