Land of Fire and Ice
Onderwerp:
Re: Land of Fire and Ice
Ja, dat IJsland hè. Als er zulke fraaie foto’s worden gedeeld dan vind ik het niet zo erg er nooit te komen. Petje af hoor.
Groet Bert
Onderwerp:
Bert vD schreef:Ja, dat IJsland hè. Als er zulke fraaie foto’s worden gedeeld dan vind ik het niet zo erg er nooit te komen. Petje af hoor.
Dat is wel een bijzondere reactie. Na het zien van deze foto’s zou ik er het liefst zsm heen reizen.
-
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Onderwerp:
Ik snap die reactie wel. In die zin dat ik ook niet elke mooie fotolocatie in werkelijkheid hoef te zien. En dan is zo'n mooie serie iets om met plezier te zien!
shutter count is at 10%
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
exif en/of hogere resolutie meestal via klikken op foto
https://www.flickr.com/photos/23578649@N07/albums
Onderwerp:
Precies. Dat bedoel ik. Bovendien laat thuissituatie sowieso reizen niet toe. En dus ben ik blij dat anderen zo’n reis delen. Tuurlijk zou ik er zelf ook best graag eens naar toe. Maar hier wordt ik ook blij van.
Groet Bert
Onderwerp:
Prachtige, afwisselende serie. Een van, zo niet de mooiste van hetgeen dit jaar hier geplaatst is.
Onderwerp:
Ikheb de serie nu al een keer of 3 bekeken, GAAFFFF Stijn! Bedankt voor het delen.
Recent heb ik ook een drone aangeschaft, nu aan het leren om dat ding en de camera te bedienen, dan maar hopen dat ik ook zulke mooie lokaties tegenkom!
Recent heb ik ook een drone aangeschaft, nu aan het leren om dat ding en de camera te bedienen, dan maar hopen dat ik ook zulke mooie lokaties tegenkom!
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Onderwerp:
Prachtig Stijn. Fijn verzorgde serie met schitterende beelden.
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net
Foto Melenhorst.net
Terug naar “Straat-, documentaire- en reisfotografie”