Amerika

Onderwerp:

Re: Amerika

Berichtdoor Willem Focus » zo jan 31 2021 6:56 pm

Hé Marc.

Ja ja wrijf het er nog maar even in hoor. Onze reis is nstuurlijk niet door kunnen gaan. Ik ben een kleine 7 maanden bezig geweest om al mijn betalingen terug te krijgen. Uiteindelijk hebben we vrijwel alles terug gestort gekregen.
Dit jaar zit de reis er lijkt me ook nog niet in, dus doen we het nog even met o.a. jouw prachtige beelden Marc !
Laat er nog maar wat komen hoor.

Mooi werk 👍

Groet Willem. 😉
Willem Focus

Clublid
Berichten: 1439


Locatie: Rijen
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Amerika

Berichtdoor MarcvanZuylen » zo jan 31 2021 7:05 pm

Dank je Willem, en wat in het vat zit,....... Dus jullie vakantie komt echt nog wel.
MarcvanZuylen

Forumlid
Berichten: 474


Locatie: Zeeland, Maashorst, Nederland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Amerika

Berichtdoor rovinge » zo jan 31 2021 9:24 pm

Mooie platen hier.... Is voor mij alweer ff geleden, maar veel afbeeldingen en plaatsen herkenbaar voor me - krijg 'n soort van heimwee van (zonder de heim).
Diverse Nikon bodies, objectieven en accessoires = een prachtige bezigheid!

Eigen Werk | Facebook
Gebruikersavatar
rovinge

Clublid
Berichten: 449


Locatie: Heerhugowaard
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Amerika

Berichtdoor evelakes » ma feb 01 2021 7:54 pm

ja het is weer "the land of the free "geworden :D , mooie serie voor ons alweer 2 jaar geleden wordt weer tijd om te gaan.
Met een kanon lukt het ook.
https://500px.com/evelakes
Gebruikersavatar
evelakes

Forumlid
Berichten: 1794


Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Amerika

Berichtdoor gvdnberg » ma mar 01 2021 4:39 pm

In september 2015 waren wij ook in de VS, ook op weg naar de gereserveerde tour in Antelope canyon. Wat wij echter niet wisten is dat er rond die tijd een groot congres was, zodat er in een cirkel van ongeveer 150 mijl rond Antelope Canyon geen hotel meer te krijgen was. Om die reden hebben wij de tour af moeten zeggen en ons geld terug gekregen. We zijn doorgereden naar het Petrified Forest.

Zodoende staat dit nog steeds op mijn lijstje!! Heerlijk genieten van de foto's hier. Bedankt voor het delen en mijn complimenten Marc!!
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Actieve Nikon gebruiker met The difference maker, mooi glas en nog wat spullen. Vraag even een nefje als je mijn foto's wilt verbeteren. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gebruikersavatar
gvdnberg

Clublid
Berichten: 3129


Locatie: Tilburg
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Amerika

Berichtdoor Tony D » ma mar 01 2021 9:52 pm

Gert, Antelope Canyon was voor ons in 2016 het hoogtepunt van een maand door de Rocky Mountains trekken.
Je zult echt een keer terug moeten!

Tony
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, 70-300 VR met FTZii, SB700; http://www.photony.nl en medewerker bladredactie
Gebruikersavatar
Tony D

Moderator
Berichten: 2743


Locatie: Vlaardingen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Amerika

Berichtdoor MarcvanZuylen » di mar 02 2021 1:08 pm

Absoluut de moeite waard op het moment dat je er in de buurt bent. Qua grootte niet te vergelijken met Grand Canyon, Bryce, Yosemite, Zion of zo want in een uurtje ben je door de kloof gelopen (en dat duurt een uur omdat je met regelmaat moet wachten omdat iemand foto's staat te maken want Lower Antelope is maar 400 meter lang) maar wel heel mooi om er doorheen te lopen. Mochten we ooit nog een keer in de buurt zijn dan gaan we naar de Upper Antelope.
MarcvanZuylen

Forumlid
Berichten: 474


Locatie: Zeeland, Maashorst, Nederland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Amerika

Berichtdoor Tony D » di mar 02 2021 9:48 pm

Landerd schreef: (en dat duurt een uur omdat je met regelmaat moet wachten omdat iemand foto's staat te maken want Lower Antelope is maar 400 meter lang)


Lastig hè, die fotografen!

Ton
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, 70-300 VR met FTZii, SB700; http://www.photony.nl en medewerker bladredactie
Gebruikersavatar
Tony D

Moderator
Berichten: 2743


Locatie: Vlaardingen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Amerika

Berichtdoor MarcvanZuylen » wo mar 03 2021 9:22 am

Tony D schreef:
Landerd schreef: (en dat duurt een uur omdat je met regelmaat moet wachten omdat iemand foto's staat te maken want Lower Antelope is maar 400 meter lang)


Lastig hè, die fotografen!

Ton


Verschrikkelijke egoïsten zijn het. :D
MarcvanZuylen

Forumlid
Berichten: 474


Locatie: Zeeland, Maashorst, Nederland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Amerika

Berichtdoor Gemmageluk60 » wo mar 03 2021 9:32 am

Wat een mooie en verzorgde serie; een genot om naar te kijken! Kleurrijk, divers en goede standpunten, respect!
"Het leven draait niet om wachten tot de storm voorbij is, het gaat erom te leren dansen in de regen."-Vivian Greene
Gemmageluk60

Clublid
Berichten: 827


Locatie: Zoelen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:


Terug naar “Straat-, documentaire- en reisfotografie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten