Prachtplaten vanuit dat spotter walhalla.

Nu heb je me een nieuwe droom bezorgt!!evelakes schreef:er zijn vele scenes geschoten in death valley bij de oude episodes van star wars
https://www.panamintcity.com/exclusives ... ingmap.png
Ik zou bij upside down foto's persoonlijk wel proberen om een referentiepuntje op de grond mee te nemen. Het is een beetje net als met foto's van een salto bij het turnen, zonder referentie ziet het er vaak raar en onnatuurlijk uit, en als dat ontbreekt kan het vaak net zo goed een omgekeerde foto zijn.evelakes schreef: 14 die dan natuurlijk nog even USD voorbij moet komen
Thunderbird exercise death valley 1 by richard evers, on Flickr
Snap ik helaas gebeurt het echt letterlijk boven je hoofdVincent schreef:Ik zou bij upside down foto's persoonlijk wel proberen om een referentiepuntje op de grond mee te nemen. Het is een beetje net als met foto's van een salto bij het turnen, zonder referentie ziet het er vaak raar en onnatuurlijk uit, en als dat ontbreekt kan het vaak net zo goed een omgekeerde foto zijn.evelakes schreef: 14 die dan natuurlijk nog even USD voorbij moet komen
Thunderbird exercise death valley 1 by richard evers, on Flickr
Mooie ervaring verder voor een spotter!
Ja de Mach Loop in Whales maar een Typhoon piloot heeft het verpest door een kurkentrekker te doen en dat is gefilmt en de engelse regering heeft er veel ophef van gemaakt tot januari wordt er niet meer gevlogen alleen de amerikanen nog dan valt de beslissing.JvdKooij schreef:gaaf hoor.
Al eens in Wales geweest neem ik aan
dat staat nog op mijn to do lijstje...
dus ze willen dat die piloten het laag vliegen oefenen en als ze dat dan goed kunnen, krijgen ze op hun donderevelakes schreef:Ja de Mach Loop in Whales maar een Typhoon piloot heeft het verpest door een kurkentrekker te doen en dat is gefilmt en de engelse regering heeft er veel ophef van gemaakt tot januari wordt er niet meer gevlogen alleen de amerikanen nog dan valt de beslissing.JvdKooij schreef:gaaf hoor.
en zo risky was het ook weer niet.JvdKooij schreef:dus ze willen dat die piloten het laag vliegen oefenen en als ze dat dan goed kunnen, krijgen ze op hun donderevelakes schreef:Ja de Mach Loop in Whales maar een Typhoon piloot heeft het verpest door een kurkentrekker te doen en dat is gefilmt en de engelse regering heeft er veel ophef van gemaakt tot januari wordt er niet meer gevlogen alleen de amerikanen nog dan valt de beslissing.JvdKooij schreef:gaaf hoor.
Typisch de overheid.
Verder erg gave beelden, ook dat filmpje