Rotterdam
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Heb de locatie als link in de startpost van dat topic bijgezet 

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Dat is ook een leuk beeld wat je van R'dam wil laten zien , maar niet heusMEMENTO schreef:Verras ons met andere foto's van Rotterdam: de wijk die op de Kop ligt bijvoorbeeld, achter de zwaan, iets dat velen niet kennen.

Ach, wat is leuk en wie bepaalt dat? Liever kies ik de term interessant. Ik heb ooit horen zeggen dat alles gefotografeerd kan worden.
Het gaat mij erom dat ik steevast de haven, de zwaan (erasmusbrug) en misschien de Kuip zie. Geen blaak, oude delfshaven of spangen. Laat ook eens de minder mooie delen van je stad zien.
Als je naar Spangen gaat, goed op je spullen letten.
Het gaat mij erom dat ik steevast de haven, de zwaan (erasmusbrug) en misschien de Kuip zie. Geen blaak, oude delfshaven of spangen. Laat ook eens de minder mooie delen van je stad zien.
Als je naar Spangen gaat, goed op je spullen letten.
We houden je niet tegen Memento, surprise us !!MEMENTO schreef:Het gaat mij erom dat ik steevast de haven, de zwaan (erasmusbrug) en misschien de Kuip zie. Geen blaak, oude delfshaven of spangen. Laat ook eens de minder mooie delen van je stad zien.

Oude delfshaven heb ik trouwens al een paar keer voorbij zien komen. even zoeken dus ......
Martijn, bedankt voor de links !!
Ga ik zeker een keer kijken.
- Gabees
- Forumlid
- Contacteer:
Weet ik dus niet. In het origineel zit die knik er ook in maar niet zo heel erg. Verder paste alles op elkaar maar er zit inderdaad een knik...Opgezetfan schreef:De foto is hier gemaakt
1 is mooie, maar wat is er bij 2 gebeurd? er zit een deuk in je landschapnet links van de Hoge Heren.

- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
dat verklaart de deuk in je foto, je had waarschijnlijk niet genoeg overlap en heeft je stitchprogramma niet voldoende aanhechtingspunten kunnen vinden (of verkeerde).
- Gabees
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb het handmatig in photoshop aan elkaar gezet... De rest (brug/gebouwen) klopte allemaal.. Maar ik zal er nog eens naar kijken heb vast iets niet goed gedaan!Opgezetfan schreef:dat verklaart de deuk in je foto, je had waarschijnlijk niet genoeg overlap en heeft je stitchprogramma niet voldoende aanhechtingspunten kunnen vinden (of verkeerde).