Wortels en Beek *update* Originelen bijgeplaatst...
Re: Wortels en Beek *update* Originelen bijgeplaatst...
Nou vooruit Roeree, bij deze mijn reactie op jouw foto'sroeree schreef:Na het gigantische aantal reacties op mijn vogels uit Eerbeek (precies 1, waarvoor dank unga) ben ik benieuw of hier wel reactie op gaat komen.
Mijn bewerking van jouw onbewerkte wortels:roeree schreef:
foto 1 Wortels
foto 3 Wortels onbewerkt

Mijn bewerking van jouw Twee Werelden:roeree schreef:
foto 2 Twee Werelden
foto 4 Twee Werelden onbewerkt
![]()

Als je ze niet goed vind haal ik ze direct weer weg!
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
gemiddelde
Ik denk dat het gemisdde tussen de twee bewerkingen precies goed moet zijn.
Raymond zijn foto's vind ik inderdaad iets te flets, maar die van Frederix slaan naar mijn mening weer te veel door, waardoor het natuurlijke effect verloren gaat.
Groetjes George
Raymond zijn foto's vind ik inderdaad iets te flets, maar die van Frederix slaan naar mijn mening weer te veel door, waardoor het natuurlijke effect verloren gaat.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Re: gemiddelde
Hey George,George Fennes schreef:Ik denk dat het gemisdde tussen de twee bewerkingen precies goed moet zijn.
Groetjes George
Vind je de kleuren in mijn originelen ook te flets?
Die kleuren zijn namelijk bijna precies zoals in de werkelijkheid, dat je mijn bewerkingen flets vind kan ik me voorstellen.
Groeten Raymond
Ik vind foto 3 een gemiste kans omdat hij veel te ruim gekaderd is. Als je alleen het onderste gedeelte had gekaderd was de bizarheid van de wortels veel meer benadrukt. Daarbij ook nog eens een laag standpunt en een groter diafragma hadden het nog dramatischer gemaakt.
Verder vind ik de kleuren versie ook beter.
Ik ga ook een biertje open trekken .. proost.
Luc.
Verder vind ik de kleuren versie ook beter.
Ik ga ook een biertje open trekken .. proost.
Luc.