Omgeving Loosdrechtse plassen
je hebt ze op 1/60 en 1/80ste gemaakt, was dat uit het handje? Dat zou een oorzaak kunnen zijn. En kleur is op dit moment zowieso minimaal, het klopt dat er weinig kleur in zit.
De 2e is trouwens te donker als origineel, nergens de belichting aangepast?
ajuus
emiel
De 2e is trouwens te donker als origineel, nergens de belichting aangepast?
ajuus
emiel
WEBsite: https://docs.com/emiel-stroeve
Re: Omgeving Loosdrechtse plassen
Ik vind foto 4 erg fraai, mooie diepte in de foto. De andere drie vind ik niet zo biezonder.Tammo Schut schreef: 4.
Bij foto #1 mis ik de punt links (einde) van het oppervlak met paaltjes. (of hoe je het ook wilt noemen?) iets meer in beeld en meer genomen vanuit de linkerhoek zou ik misschien proberen! Wel een mooi onderwerp! maar mag voor mij iets meer contrast.
Foto#2
Had iets spannender gemogen, bv die bos hout meer in beeld, dat water rechts onder doet mij niet zoveel, oogt voor mij ook wat flets.
Foto#3 Tsja...die spreekt mij niet aan.
Foto#4 is het voor mij, ik houd persoonlijk wel van donkere foto's en deze heeft inderdaad een mooie diepte.
(Moeilijk hoor...foto's beoordelen op persoonlijke smaak!...pffffffffffffffffft!
)
Foto#2
Had iets spannender gemogen, bv die bos hout meer in beeld, dat water rechts onder doet mij niet zoveel, oogt voor mij ook wat flets.
Foto#3 Tsja...die spreekt mij niet aan.

Foto#4 is het voor mij, ik houd persoonlijk wel van donkere foto's en deze heeft inderdaad een mooie diepte.
(Moeilijk hoor...foto's beoordelen op persoonlijke smaak!...pffffffffffffffffft!