helemaal mee eens, ik hou ook niet zo van dat "verplicht" afspreken. Ik heb me dus voorgenomen om toch maar eens een poging te wagen om eens met het NCN mee tegaan. Ik denk dat ik hier veel meer aan heb.hans1956 schreef:Nee ik zit niet bij een lokale fotoclub. De rede hiervoor is dat ik het moeten karakter niet leuk vind. Wekelijks naar een fotoclub, ik moet er niet aan denken. Bij de NCN is dat veel vrijblijvender.natuurfotograaf schreef:Daarom is misschien mijn vraag helemaal verkeerd neergezet!hans1956 schreef: Ik snap jou wel. Heb alleen gereageerd op wat er zoal door anderen gezegd is.
Maar bij ons in het Tilburgse heb je ook fotoclubs waar het leeftijd gemiddelde ook hoog is. Daar voel ik mij ook niet thuis!
Gr. Hans
Ik ben eigenlijk op zoek naar iets waarbij ik mijn vaardigheden op gebied van fotografie kan uitbreiden. En dan het liefst gecombineerd met wat eigen leeftijdsgenoten. Kijk en dan bedoel ik niet dat ik een probleem heb met wat ouderen maar echt thuis voelen doe ik dan niet.
Maar als ik het goed begrijp hans 1956 zit jij ook niet bij een club?
Hoe leer je dan bijvoorbeeld meer op gebied van fotografie, met uitzondering van natuurlijk uitproberen?
Arthur en Cees gaven het al aan en dat geldt ook zeker voor mij, veel lezen en proberen. Meegaan met fotoshoots, luisteren en kijken naar elkaar, van elkaar leren, gezelligheid en daarna bespreken op ons forum.
Gr. Hans
Fotograferen is mijn passie en contacten leggen doe ik ook graag dus zo sla ik 2 vliegen in 1 klap.