Vraagje :
Wie is er lid van een fotoclub?
Heeft het ook nut om lid van zo'n club te worden?
En tenslotte wie weet waar deze clubs zich bevinden ik woon in de regio Eindhoven.
Wie is er lid van een Fotoclub?
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
http://www.fotobond-brabantoost.net/clubs.html
Het nut is vaker op dit forum besproken, iedereen denkt daar anders over.
Het nut is vaker op dit forum besproken, iedereen denkt daar anders over.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
- Antoinette
- Forumlid
- Contacteer:
Ik ga binnenkort eerst een keer kijken bij fotoclub de Essentie in Zeist. Ik hoop toch vooral m'n kennis en kunsten te verbeteren en hoop dat via een club op een leuke manier te doen. Vind het met cursussen altijd erg lastig inschatten wat m'n niveau nu precies is en aan het eind van zo'n cursus werkelijk niks nieuws geleerd hebben vind ik dan toch ook wel weer zonde van m'n geld.
Say what you like
Do what you feel
Do what you feel
Ik ben lid bij de fotoclub Nepos in Boxmeer.
Vooral de diverse onderwerpen zijn erg leuk: van macro tot architectuur, van portret tot mode-fotografie. Erg divers en leuk om te beoefenen als je zelf nog geen specifieke lens hebt en zo eens kan ervaren of je een nieuw gebied van fotografie gaat ontdekken.
Verder: weinig vergaderen, ofwel zoals een clublid roept "Rammelen met die sluiter"
Vooral de diverse onderwerpen zijn erg leuk: van macro tot architectuur, van portret tot mode-fotografie. Erg divers en leuk om te beoefenen als je zelf nog geen specifieke lens hebt en zo eens kan ervaren of je een nieuw gebied van fotografie gaat ontdekken.
Verder: weinig vergaderen, ofwel zoals een clublid roept "Rammelen met die sluiter"